نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1,251 تا 1,260 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    کدام قابلیت جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینترنتی متمایز می کند؟
    سلام،
    لطفا" در نظرسنجی شرکت کنید...
    (لازم به ذکر است، برخی گزینه ها به زودی در سیستم اعمال خواهند شد)
    سلام.

    این نظر سنجی یک طرفه ست! شما اگه واقعا دوست دارید پیشرفت کنید بگذارید دیگران ازتون انتقاد کنند. نه اینکه نکات مثبت رو بگن. این درسته که که نکات مثبت دارید، ولی نکات ضعف هم کم ندارید! نظرسنجی باید طوری باشه که باعث پیشرفت شما باشه. یکی از مواردی که من در طی این حدودا 9 ماه ازتون زیاد دیدم، وعده هایی هست که میدین! واقعا کسی به اندازه شما وعده نمیده که انجام نده. این واقعا یکی از خصوصیات فوق العاده بد این مجموعه شماست. پیشنهاد میکنم، واقعا یه فکری به حال این موضوع کنید. وعده ای که میدین و تاریخی که مشخص میکنید رو واقعا انجام بدین. در اکثر موارد تاخیر دارید. نمونش قرار بود سایر درگاه ها قبل از سال جدید اضافه بشه. انقدر طول دادینش که تا درگاه پاسارگاد اذیتتون کرد مجبور شدین و اون هم از روی اجبار درگاه پارسیان رو آماده کردید. یعنی در واقع اگه پاسارگاد مشکلی پیش نیومد همون پارسیان رو هنوز هم آماده نمیکردید!!!

    امیدوارم از نظر بنده به دیدگاه نقد نگاه بشه. من به عنوان یک کاربر انتظاراتی از شما دارم. انتظار دارم بهبود داشته باشید. روراست باشید. باور کنید اینطوری کارها بهتر پیش میره.

    با تشکر

  2. تعداد تشکر ها از Cyrus.The.Great به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •