یوزر بیگ همونطور که توی پست های قبلی هم گفتم همیشه فرقی بیت کسی که توی سایت پیگیر میشه و کسی که توی انجا پیگیر هست میزارم
چون صبر رو حوصله داره و پیگیر کارش هست مثل شما نیست
سرور 512 هم اشتباه من بود و توضیح دادم که از تمپلت استفاده میکنیم و فراموش شده بود براتون 1گیگ منم و تیکت دادید حل شد
درتسه اگر اینجا پیگیری نمیخواستید و توی سایت پیگیر میشدید بهتون روی هر سرور بابت مشکل 15روز هم تایم میدادم همونطور که به خیلی ها دادم مثل یوزر مهدی که توی همین تاپیک هم هست 60 روز بابت خسارت به سرویسشون اضافه شد
این فاکتور هم به درخواست شما برای ارتقا به سرور 4گیگ بوده که از دیشب درحال انتقال هست
برای سرویس دیگرتون هم میخواهید فاکتور میشه بعد پرداخت انجام میشه
من هیچ وقت بی ادبانه صحبت نکردم که بخوام با شما صحبت کنم پشت تلفن فهش خردم ولی جای جواب فهش تلفن رو قطع کردم مثل همین امروز یوزر میلاد که پست هاش توی همین تاپیک هست
درخواست ساپورت تغییرات توی فاکتور ها داده بودید و من هم بهتون گفتم 3شنبه تیکت بدید برای این مشکل
با این پست هاتون به هیچ چیزی نمیرسید و تنها باید صبر کنید وتوی سایت تیکت بدید و مشکلتون حل بشه





