نقل قول نوشته اصلی توسط PENOIL نمایش پست ها
یوزر مهدی چندین بار سوال کردید شما یا کسه دیگه توضیح دادم

سرویس ها 1هفته قبل سفارش داده شده بود و بعد 5روز به دستمون رسید

خیلی ها قبل داین شدن تیکت دادن و منتقل شدن
خیلی ها متوجه اطلاعیه شدن

شما هم که انقدر تهدید میکنید برید شکایت کنید
برید دادگاه شکایت کنید مشکلی ندارم
ما اطلاع داده بودیم ولی با این حال بازم قبول کردم اطلاع رسانی به موقع نبوده و خسارت دارم میدم اونم 10روز تا 2ماه
این گراف های تیکت هارو نگاه کنید :



جواب تیکت هم الکی نیست باید بپرسم تا بتونم سرویس رو تحویل بدم

یعنی پرسیدن نوع سیستم عامل الکی هست؟

به هرحال پشتیبانی من اینطوری هست و نمیتونم روزیبیشتر از 200 تاتیکت جواب بدم

گراف هم گزاشتم نگید دروغ میگید

سرویس خود شماهم تحویل داده شده
شایان جان من میدونم که حجم تیکتها و .. زیاده. همه اینها بدلیل داشتن مشتریان زیاده..

خودت میدونی که سرویسهات هم ارزونتره و هم کیفیت خوبی داره..

حرفهای من جهت راهنمایی شما بوده . وگر نه در مورد اون قضیه سروی که 5 روز به تأخیر انداخته بودن و مقصر هم شما نبودید در جریان بودم. ولی باید این حق را نیز به مشتریا بدی که اونها هم کارشون گیره..

به منم از چند طرف فشار میارن منم مجبورم به شما فشار بیارم و با تهدیدهای الکی اعصاب شما را هم خورد کنم. (البته این با این حرفهایی که زدم یه جورایی هم خودم را نیز خالی کردم و اون فشاری که روم بوده را کمتر کردم! :دی)

بهرحال من از یکسال پیش مشتری شما بودم و خواهم هم بود. چون واقعا سرویسهاتون و قیمتهاتون عالیه. با این شرایط منم که سه ماه به سه ماه بخاطر آفرهایی که میدی تمدید میکنم.

امروز هم تمام پیشنهادات همین انجمن را چک کردم و هیچ سرویسی بهتر از شما را پیدا نکردم. درسته یه مواقعی یه کارهایی میکنی که به ضرر مشتری میشه ولی بعدش با یه سری کارها جبرانش میکنی .