دوست عزیز.
اینو بدون که مشتریان شما بیشتر از این تاپیک با سرویسهای شما آشنا شدن..
وقتی شما تیکتها را دیر به دیر پاسخ میدی (حتی اگه سرت شلوغ هم باشه) توقع داری دو سه روز صبر کنن تا سرویس بهشون بدی..
اصلا این چه وضعه سرویس رسانی هست. بهتر نبود بجای اینکه سرور قبلی را از بین ببرید سرور دیگه ای میگرفتید و کاربران را یواش یواش منتقل میکردی.. اینطوری حرفه ای تر نبود و حق کاربران را هم ضایع نمیکردید؟
اینطور که مشخصه شما منش و رفتار صحیح با کاربران ندارید و فکر میکنید چون دارید سرویس ارزان قیمت میدید کاربران از خداشون هم هست که پیشت بمونن.. درحالی که اینطوری نیست. خود بنده سرویسم را سه ماهه شارژ کردم . الان چهار روزه اصلا سرور ندارم . کل اطلاعاتم را پروندید. کل مشتری از دست دادم. کلی از اعتبار من کم شده و شما هم عین خیالت نیست و میگی که منتظر باشیم. تازه بعدش تهدید هم میکنی که اگه کسی اینجا اعلام پشتیبانی کنه تا 48 ساعت جواب نمیدید.
همینطوری 24 ساعت از آخرین تیکت من گذشته...
تو تیکت هم گفتم اگه قرار باشه بدین شکل رفتار کنید (نحوه سرویس دهی) اصلا سرویسهاتون به کار من یکی نمیخوره. حالا هرچقدر هم وعده وعید هم بدید باز هم جوابگوی خسارتی که زدید نیست.
اینطور که معلومه باید از طرق دیگه ادعای خسارت کنیم.