نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 125 از 166 نخستنخست ... 2575115121122123124125126127128129135 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,241 تا 1,250 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1241
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام آقای عادل.

    ممنون بابت زحماتتان ولی بانک پارسیان رو همه دارند. ما همیشه منتظر درگاه های جدیدی بودیم. مثلا همین بانک شهر که گفتید. این بانک شهر تا کی آماده میشه؟

  2. تعداد تشکر ها از Cyrus.The.Great به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #1242
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Cyrus.The.Great نمایش پست ها
    سلام آقای عادل.

    ممنون بابت زحماتتان ولی بانک پارسیان رو همه دارند. ما همیشه منتظر درگاه های جدیدی بودیم. مثلا همین بانک شهر که گفتید. این بانک شهر تا کی آماده میشه؟
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    وضیفه ما خدمت رسانی در مقابل دریاف ت کارمزدی است که از شما یا از خریدارانتان دریافت می کنیم.
    در رابطه با درگاه پارسیان، حرف شما صحیح است، اما برنامه نویسی و راهکارهای اجرای برای اجرا و کنترل تراکنش ها در سیستم جدید، اهمیت بسیاری دارد.
    در رابطه درگاه بانک شهر هم نمیتوان مدت زمانی را مشخص کرد، زیرا شاید همانند بانک پارسیان دچار مشکل شده و تاخیری 2 الی 3 روزه پیش آید.
    امید است تا هفته آینده، درگاه پرداخت این بانک تکمیل و در اختیار فروشندگان گرامی قرار گیرد.
    پیروز باشید

  5. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  6. #1243
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    همانطور که بارها عرض شد، این ضعف از سمت "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" بوده که این درگاه به کل از سیستم حذف شد
    هم اکنون و در سیستم جدید، با توجه به وجود Reversal در تمامی درگاه های بانکی، تراکنش های ناموفق در موقعیت های زیر به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد و دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت :
    1-درصورتی که پس از پرداخت به سایت شرکت "یگانه دانه پیشرو" برنگشته و یا دچار مشکل شود (در بازه های زمانی مشخص توسط بانک برگشت داده خواهد شد)
    2.در صورتی که به سایت فروشنده برنگشته و یا دچار مشکل شود (بین 10 الی 20 دقیقه پس از تایید فاکتور درسایت شرکت "یگانه دانه پیشرو"، به صورت خودکار توسط سیستم برگشت داده خواهد شد)
    برای تراکنش های نا موفق 28اردیبهشت 10 روز زمان دادیم تا در کل و از هر طریق ممکن، اطلاعات خریدهای نا موفق را دریافت نماییم.
    در چند روز آتی، با هماهنگی"سامانه پرداخت امن پاسارگاد" مبالغ به صورت کارت به کارت برای خریداران واریز خواهد شد.
    پیروز باشید
    من کاری به سیستم جدید و یا مشکلی که ایجاد شد ندارم ...زمان برگشت پول رو میگم که خیلی طولانی هست ! شما بخاطر اینکه کارتون راحت بشه دارید 10روز صبر میکنید که مال همرو یکجا پیگیری کنید ...در صورتی که میتونستید مال کسایی که همون موقع ارسال کردن مشخصاتو همون موقع پیگیری کنید ولی چون پشتیبانیتون ضعیف بوده هست و خواهد بود اینکارو نکردید ...
    در هر صورت با سیستم جدیدتون امیدارم موفق باشید


  7. #1244
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    من کاری به سیستم جدید و یا مشکلی که ایجاد شد ندارم ...زمان برگشت پول رو میگم که خیلی طولانی هست ! شما بخاطر اینکه کارتون راحت بشه دارید 10روز صبر میکنید که مال همرو یکجا پیگیری کنید ...در صورتی که میتونستید مال کسایی که همون موقع ارسال کردن مشخصاتو همون موقع پیگیری کنید ولی چون پشتیبانیتون ضعیف بوده هست و خواهد بود اینکارو نکردید ...
    در هر صورت با سیستم جدیدتون امیدارم موفق باشید
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    به دلیل اینکه باید مبالغ را به صورت مستقیم به حساب خریداران واریز کنیم، ناچار بودیم تا اطلاعات را جمع آوری و یکبار به "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" اعلام نماییم.
    متاسفانه امکان ارسال جزء جزء و چندین باره وجود نداشت و "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" در این زمینه همکاری نمی کردند.
    همچنین در سیستم جدید، هیچ مشکلی بابت برگشت پول وجود نداشته و نخواهد داشت.
    همانطور که بارها اعلام شد، برگشت پول به صورت خودکار توسط بانک و یا سیستم جدید جی پل انجام شده و جزئیات آن در هر فاکتور قابل مشاهده می باشد.
    در اقدام بعدی، پس از راه اندازی بانک شهر، سیستم تیکتینگ پشتیبانی به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.
    پیروز باشید

  8. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  9. #1245
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    در رابطه درگاه بانک شهر هم نمیتوان مدت زمانی را مشخص کرد، زیرا شاید همانند بانک پارسیان دچار مشکل شده و تاخیری 2 الی 3 روزه پیش آید.
    امید است تا هفته آینده، درگاه پرداخت این بانک تکمیل و در اختیار فروشندگان گرامی قرار گیرد.
    پیروز باشید
    سلام.

    یک مشکل برای ماژول جدید فریر: وقتی از
    freer خرید انجام میشه وقتی میره به بانک پارسیان، اونجا اگه انصراف رو بزنید دیگه به freer بر نمیگرده و اینجا هنگ میکنه:

    این مشکل رو برطرف کنید لطفا.


    همچنین در مورد بانک شهر ما کماکان منتظریم. فقط لطفا این مشکل بالا برای این بانک جدیده وجود نداشته باشه.


    تشکر
    ویرایش توسط Cyrus.The.Great : May 31st, 2013 در ساعت 12:30

  10. #1246
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Cyrus.The.Great نمایش پست ها
    سلام.

    یک مشکل برای ماژول جدید فریر: وقتی از
    freer خرید انجام میشه وقتی میره به بانک پارسیان، اونجا اگه انصراف رو بزنید دیگه به freer بر نمیگرده و اینجا هنگ میکنه:

    این مشکل رو برطرف کنید لطفا.

    همچنین در مورد بانک شهر ما کماکان منتظریم. فقط لطفا این مشکل بالا برای این بانک جدیده وجود نداشته باشه.

    تشکر
    با سلام خدمت شما،
    موضوعی که اعلام کردید، مشکل نیست!
    در ایمیل اطلاع رسانی اعلام شد : انتقادات و پیشنهادات خود را به admin@jaypal.ir ایمیل کنید
    موفق باشید

  11. #1247
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    این پولارو برگشت نزدید هنوز ؟؟؟به گفته خودتون باید 6خرداد برگشت میزدید الان 12خرداد هست !


  12. #1248
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    این پولارو برگشت نزدید هنوز ؟؟؟به گفته خودتون باید 6خرداد برگشت میزدید الان 12خرداد هست !
    با سلام خدمت شما،
    قبلا" هم عرض شد، منتظر اعلام شماره کارت هر خریدار برای هر تراکنش می باشیم.
    ما زمان دقیقی برای برگشت پولها اعلام نکرده بودیم. همچنین پولها به حساب ما واریز شده و ما منتظر شماره کارت خریداران می باشیم تا به صورت کارت به کارت برگشت بزنیم.
    به دلیل زیاد بودن لیست تراکنش ها، نتیجه نهایتا" تا 2 شنبه توسط "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" به ما اعلام می شود.
    پس از اعلام اطلاعات خریدار، پول برگشت داده می شود.
    این تراکنش ها حد اقل 50عدد می باشند. اگر برای هر تراکنش 500تومان کارمزد کارت به کارت در نظر بگیرید، برای 50تراکنش باید 25000تومان کارمزد پرداخت کنیم.
    برای ما 25000تومان مهم نیست، بلکه برگشت وجه و واریز به حساب خریداران مهم است.
    ما پس از 15 ماه فعالیت و اینهمه برنامه نویسی برای درگه های قبلی و سیستم فعلی، هیچوقت با 1میلیون یا 2 میلیون تومان تراکنش نا موفق کار خودمان را خراب نمیکنیم.
    موفق باشید

  13. #1249
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    کدام قابلیت جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینترنتی متمایز می کند؟
    سلام،
    لطفا" در نظرسنجی شرکت کنید...
    (لازم به ذکر است، برخی گزینه ها به زودی در سیستم اعمال خواهند شد)

  14. #1250
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    ما زمان دقیقی برای برگشت پولها اعلام نکرده بودیم.
    برای تراکنش های نا موفق 28اردیبهشت 10 روز زمان دادیم تا در کل و از هر طریق ممکن، اطلاعات خریدهای نا موفق را دریافت نماییم.
    -----------------------------------------------
    این تراکنش ها حد اقل 50عدد می باشند. اگر برای هر تراکنش 500تومان کارمزد کارت به کارت در نظر بگیرید، برای 50تراکنش باید 25000تومان کارمزد پرداخت کنیم.
    برای ما 25000تومان مهم نیست، بلکه برگشت وجه و واریز به حساب خریداران مهم است.
    ما پس از 15 ماه فعالیت و اینهمه برنامه نویسی برای درگه های قبلی و سیستم فعلی، هیچوقت با 1میلیون یا 2 میلیون تومان تراکنش نا موفق کار خودمان را خراب نمیکنیم.
    موفق باشید
    به نظرم این بحث رو اصلا مطرح نمیکردید خیلی بهتر بود چون قطعا شما تو این جریان 1ریال هم ضرر نمیکنید ...بخاطر اینکه خیلی ها پرداخت انجام دادن ولی مشخصات پرداخت رو نداشتن و یا پیگیری نکردن و این پول در واقع میره تو جیب شما...
    منم نگفتم شما قصد دارید این پولارو برای خودتون بردارید چون به اندازه کافی بهتون اعتماد دارم(اگر گردش حسابم رو چک کنید میبینید که این مبلغ ها در مقابلش خیلی ناچیز هست) ولی بحث اصلی من سرعت عمل هست ...متاسفانه اصلا به این موضوع اهمیت نمیدید و همه چی رو هم میندازید گردن بانک ...یعنی واقعا بانک فقط یکبار قبول میکنه که شما مشخصات رو بفرستید براشون و اگر مشخصات پرداخت جدید رو بار دوم بفرستید پیگیری نمیکنن ؟؟


  15. تعداد تشکر ها ازlvlehrad به دلیل پست مفید


صفحه 125 از 166 نخستنخست ... 2575115121122123124125126127128129135 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •