نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
ما که فعلا منتظر بازگشت پول ها هستیم ...این خیلی بد هست که برای یک برگشت پول انقدر باید صبر کنیم...تازه اون بنده خداهایی که پول از حسباشون کم شده و اطلاعات رو ندارن هم پولشون کلا رفته تو جیبتون ..اینجوری هم مشتری هامون رو از دست میدیم هم تبلیغ منفی میشه برامونو هزار تا انگ میزنن بهمون ...
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
همانطور که بارها عرض شد، این ضعف از سمت "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" بوده که این درگاه به کل از سیستم حذف شد
هم اکنون و در سیستم جدید، با توجه به وجود Reversal در تمامی درگاه های بانکی، تراکنش های ناموفق در موقعیت های زیر به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد و دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت :
1-درصورتی که پس از پرداخت به سایت شرکت "یگانه دانه پیشرو" برنگشته و یا دچار مشکل شود (در بازه های زمانی مشخص توسط بانک برگشت داده خواهد شد)
2.در صورتی که به سایت فروشنده برنگشته و یا دچار مشکل شود (بین 10 الی 20 دقیقه پس از تایید فاکتور درسایت شرکت "یگانه دانه پیشرو"، به صورت خودکار توسط سیستم برگشت داده خواهد شد)
برای تراکنش های نا موفق 28اردیبهشت 10 روز زمان دادیم تا در کل و از هر طریق ممکن، اطلاعات خریدهای نا موفق را دریافت نماییم.
در چند روز آتی، با هماهنگی"سامانه پرداخت امن پاسارگاد" مبالغ به صورت کارت به کارت برای خریداران واریز خواهد شد.
پیروز باشید