درود

نقل قول نوشته اصلی توسط blacktiger نمایش پست ها
سر سرورهای لوس انجلس چه بلایی میاد؟ چون فقط صحبت از میامی و هلند و نیویورک کردید ولی اون روز لوس انجلس هم ساسپند بود.
در حال حاضر چه کار کنیم؟ هیچ کاری با سرویس انجام ندیم؟ تا کی؟ منتظر تیکت شما باشیم ؟ خودمون تیکت بدیم برای انتقال؟

ضمنا این دیتا سنتر هم خیلی جالبه . یکشنبه ها فعالتره .
حالا اگر مشکلی داشتیم همین دیتا سنتر به بهانه تعطیلی شنبه و یکشنیه وعده دوشنبه رو میداد بعد میگفت دوشنبه این هفته هم کلا امریکا بخاطر روز یادبود تعطیله برید سه شنبه بیاید!
لس آنجلس هم از همین دیتاسنتر هست و فرقی نداره اما تهدید اولیه ای که ارسال شده در زمینه این سه موقعیت هست
هنوز تصمیمات نهایی روند کار مشخص نشده
در مورد تعطیلات هم هیچ تفاوتی نداره چه روزی باشه شنبه یا یکشنبه
تعطیلات شنبه و یکشنبه مربوط به واحد فروش و مالی دیتاسنتر هست نه واحد پشتیبانی و امنیت شبکه و ابیوزها
لذا چه شنبه باشه چه تعطیلات رسمی عید یا .... این بخش ها حضور مستمر دارند

در پاسخ سایر دوستان هم به صورت کلی:
سرور لس آنجلس هم وضعیت مشابهی مثل سایر سرورها داره
دلیل عدم پاسخگویی به تیکت ها در شرایط فعلی یکسان بودن سوالات و تعداد زیاد آنهاست
بالغ بر روزانه 100 تیکت در مورد این موضوعات باز میشه که در حال حاضر میزان تیکت های در انتظار پاسخ حدود 273 عدد می باشد
در اکثر تیکت ها هم سوالات یکسانی پرسیده شده که واقعا فرصت نیست به این میزان تیکت با سوالات یکسان پاسخ داده بشه
به عبارتی زمانی که پاسخگویی به این تیکت ها درگیر خواهد کرد تلف شده هست چرا که از جانب دیگه در حال پیگیری موضوع در دیتاسنتر و روی سرورهای مشتریان هستیم

متاستفانه شرایطی رخ داده که کنترل واقعا از دست ما خارج شده
تشکر می کنم از مشتریان فهیم مجموعه که واقعا تا کنون همکاری خوبی در زمینه رفع مشکل داشتند