ضمن تشکر از سوالتون؛
تفاوت در تعهدات ما نسبت به کاربران میباشد.مثلا میزان پایداری(uptime) در این دو سرویس متفاوت است یا اینکه میزان پاسخگویی به تیکت های درخواست پشتیبانی.در سرویس های استاندارد آنچه که از یک سرویس هاستینگ در حد معمول انتظار دارید برای شما فراهم می شود ولی درصد خاصی از کاربران کیفیت،سرعت،پایداری،پشتیبا نی و ... بهتر را به یک سرویس معمولی ترجیح می دهند که در این حالت سرویس های سازمانی پشنهاد میشود که ما بر اساس تعهداتمان به آن پایبندیم.البته این دلیل دال بر بی کیفیت بودن سرویس های استاندارد نمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید صفحه "قوانین و تعهدات" را مطالعه بفرمایید.