اعتبار و از همه مهمتر دیتاهای مشتریان رو هم میشه به اون 4000 تومنی که از دست میره اضافه کرداتفاقا تنها چیزی که احتیاج نداره دقت و تحقیق و تفحصه !! توی بدبینانه ترین حالت ایشون ماهی 4000 تومن از دست میده !
اعتبار و از همه مهمتر دیتاهای مشتریان رو هم میشه به اون 4000 تومنی که از دست میره اضافه کرداتفاقا تنها چیزی که احتیاج نداره دقت و تحقیق و تفحصه !! توی بدبینانه ترین حالت ایشون ماهی 4000 تومن از دست میده !
ویرایش توسط afrateam : February 11th, 2010 در ساعت 13:32
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)