نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #23
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
    خیر شما قوانین AUP دیتاسنتر را نقض کرده اید. دو راه دارید. یک فورم مورد نظر را کامل کنید. دو اینکه یک Relay خارج از شبکه دیتاسنتر درست کنید و از آن استفاده کنید.


    جهت اطلاع ساير دوستاني كه شايد با همين مشكل بنده مواجه شده باشند عرض ميكنم كه با مكاتبات صورت گرفته با بخش پشتيباني رداستيشن، و با تشريح موضوع (كه ما به هيچ عنوان هيچ هرزنامه اي ارسال نكرده ايم و فقط اتوماتيك ايميل فوروارد براي يك اسپم صورت گرفته بود) هرچند بار اول اعتراض ما را قبول نكردند ولي با اصرار مجدد ما و تشريح دوباره موضوع ،‌ در نهايت بدون هيچ تعهدي و يا وديعه گذاري (كه برخي دوستان به تعهد 500 پوندي اشاره كرده بودند)‌ پورت smtp سرور ما را باز كردند و خوشبختانه همينك ارسال ايميل سرور ما به روال عادي برگشت.

    پاسخ بخش پشتيباني رداستيشن:
    I have opened your SMTP access as of now due to the fact that although this message seems to be spam, the message was not sent outside of our network.
    Please be aware that any further instances of detected UBE may result in your mail services being restricted again.
    I thank you for your reply and hope that this resolves this issue.

    البته ما خودمان براي جلوگيري از تكرار اين مشكل ، قسمت ايميل فوروادينگ را روي سرور خود غيرفعال كرديم.

    ضمنا جهت اطلاع عرض ميكنم كه در سرور ما روزانه بيش از 10 هزار ايميل مجزا و منحصر بفرد براي كاربران ارسال ميشود و محدوديت ارسال 500 ايميل كه برخي از دوستان اشاره كرده بودند حداقل براي سرور ما وجود نداشت. هرچند بنا به اظهارات برخي از دوستان، ابتدا تصور كردم كه شياد دليل بستن پورت smtp ارسال تعداد زياد ايميل روزانه بوده باشد كه در نهايت متوجه شديم كه مشكل اين نبوده است و از اين بابت محدوديتي نبود. البته لازم به ذكر است كه تاريخ خريد سرور ما چند ماه قبل مي باشد و شايد عدم لحاظ محدوديت در ارسال ايميل براي سرور ما همين خريد چند ماه قبل بوده باشد . چون در لينك زير قيد شده است كه محدوديت ارسال 500 ايميل براي خريدهاي بعد از آپريل 2013 اعمال ميشود كه بنده از صحت و سقم آن بي اطلاعم. شايد واقعا براي خريدهاي جديد محدوديت مزبور اعمال ميگردد.
    Dedicated Server FAQs

    از تمام دوستاني كه اظهار نظر ايشان بطور مستقيم و يا غير مستقيم ما را در رفع اين مشكل ياري رساند سپاسگذاري مينمايم. مخصوصا جناب مدير ارشد كه توضيح ايشان موجب آگاهي ما از دليل رخداد اين مشكل گرديد.
    ویرایش توسط sarw : May 17th, 2013 در ساعت 03:36

  2. تعداد تشکر ها از sarw به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دنبال نويسنده مطالب اختصاصي و نيمه اختصاصي
    توسط farshid17 در انجمن به دنبال کارمند هستم
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: January 21st, 2017, 23:14
  2. ويژه --فروش سرورهاي اختصاصي انگلیس - Redstation-- ويژه
    توسط msmhost.net در انجمن فروش سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 17th, 2014, 06:47
  3. كاتفيگ سرور اختصاصي
    توسط oops_man10 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: September 16th, 2013, 09:13
  4. اختصاص آي پي اختصاصي در Hotspot
    توسط iman65 در انجمن وب سرورها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: June 27th, 2012, 10:05
  5. سرور اختصاصي با قيمت ارزان
    توسط mohsened در انجمن درخواست سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: April 16th, 2011, 22:45

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •