-
May 14th, 2013, 15:42
#21
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

نوشته اصلی توسط
s.w.a.t
باسلام
این مشکل برای دوستانی اتفاقا میافتد که از mail scanner استفاده نمیکنند. از خارج از سرور به سرور شما ایمیلهای اسپم ارسال میشود و اکثرا هم دوستان ایمیلهای سرور را بر روی ایمیلهای شخصی جیمیل یاهو و ... فوروارد کرده اند که وقتی ایمیل به سرور می آید فوروارد میشود به جیمیل و یاهو و ... که باعث میشود چرخه ارسال اسپم تکرار شود. به همین دلیل دیتاسنتر Relay شما را مسدود کرده است. سرویسهایی موجود هستند از همین دیتاسنتر که در ماه بیش از 40هزار ایمیل ارسال میکنند ولی با نصب و کانیفگ صحیح Mail Scanner از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری میکنند. قیمت Mail Scanner به همراه افزونه های دیگر حدود 125دلار میباشد!
موفق باشید
آقا خدا امواتتو بيامرزه كه ما رو روشن كردي اصل مشكل از كجاست!
عزيز جان ميشه يك راهنمايي بكني كه بغير از تهييه ميل اسكنر ديگه چه كاري ميشه كرد؟
راستش سروري كه از اين ديتا سنتر گرفتيم تخفيف 50 درصدي (براي 6 ماه) داره. ولي بعد از اون احتمال زياد سرور رو عوض ميكنيم. (مخصوصا با اين دردسر ايميل. هرچند انصافا از ساير زمينه ها خيلي سرور خوبيه.) اما چون در مجموع نميخوايم روي اين سرور زياد بمونيم نميارزه كه بخوايم 125 دلار براي ميل اسكنر بديم.
ميخوام بدونم راه ديگه اي هست كه بتونيم بدون صرف هزينه، اين مشكل رو برطرف كنيم؟
مثلا اگه فوروارد به جيميل و ياهو رو غير فعال كنيم ديگه اين مشكل پيش نمياد؟
يعني ميشه فوروارد رو غير فعال كنيم و بعدش تيكت بزنيم كه پورت رو براي ما باز كنن؟
ویرایش توسط sarw : May 14th, 2013 در ساعت 19:08
-
-
May 14th, 2013 15:42
# ADS
-
May 15th, 2013, 02:52
#22
عضو انجمن
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

نوشته اصلی توسط
sarw
آقا خدا امواتتو بيامرزه كه ما رو روشن كردي اصل مشكل از كجاست!
عزيز جان ميشه يك راهنمايي بكني كه بغير از تهييه ميل اسكنر ديگه چه كاري ميشه كرد؟
راستش سروري كه از اين ديتا سنتر گرفتيم تخفيف 50 درصدي (براي 6 ماه) داره. ولي بعد از اون احتمال زياد سرور رو عوض ميكنيم. (مخصوصا با اين دردسر ايميل. هرچند انصافا از ساير زمينه ها خيلي سرور خوبيه.) اما چون در مجموع نميخوايم روي اين سرور زياد بمونيم نميارزه كه بخوايم 125 دلار براي ميل اسكنر بديم.
ميخوام بدونم راه ديگه اي هست كه بتونيم بدون صرف هزينه، اين مشكل رو برطرف كنيم؟
مثلا اگه فوروارد به جيميل و ياهو رو غير فعال كنيم ديگه اين مشكل پيش نمياد؟
يعني ميشه فوروارد رو غير فعال كنيم و بعدش تيكت بزنيم كه پورت رو براي ما باز كنن؟
خیر شما قوانین AUP دیتاسنتر را نقض کرده اید. دو راه دارید. یک فورم مورد نظر را کامل کنید. دو اینکه یک Relay خارج از شبکه دیتاسنتر درست کنید و از آن استفاده کنید.
گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
تنها راه ارتباطی با من:
s.w.a.t@webhostingtalk.ir
-
-
May 17th, 2013, 03:29
#23
ویرایش توسط sarw : May 17th, 2013 در ساعت 03:36
-
تعداد تشکر ها از sarw به دلیل پست مفید
-
May 17th, 2013, 03:49
#24
عضو دائم
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation
یک توصیه برای دوستانی که مشکل دریافت و ارسال ایمیل در سرورهای رداستیشن رو دارند : (البته فکر نمیکنم به این بحث مربوط باشه، اما برای عزیزانی که فکر میکنند این مشکل مربوط به این هست شفاف می شود که اینطور نیست.)
من این متن رو در یکی از تایپک ها مطالعه کردم که در جایی ذخیره نموده بودم، انجام بدید امیدوارم بتونه مشکل شما رو رفع کنه ! مشکل ایشون، ارسال و دریافت نشدن ایمیل در سرورهای انگلیس رداستیشن بود.
سلام
برای کسانی که از دیتاسنتر Redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:
aval in dastoor ro tooye ssh bezan
nano /etc/exim.conf
lookuphost:
driver = manualroute
domains = ! +local_domains
ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8
condition = "${perl{check_limits}}"
transport = remote_smtp
route_list = * relay.redstationmail.co.uk
no_more
شرکت "
فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی
تیکت] با
واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی
تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [
ضروری] : 09125362909 - 09332354071
-
تعداد تشکر ها ازaligoli به دلیل پست مفید
-
June 18th, 2013, 02:00
#25
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation
How do I set up the free relay on CPanel
You must edit your settings in CPanel to avoid manual changes being changed by CPanel
In CPanel go to Main >> Service Configuration >> Exim Configuration Editor. Select Advanced Editor and find the textbox immediately below "Section: ROUTERSTART" then insert the following text into the textbox:
کد:
smarthost:
driver = manualroute
domains = !+local_domains
transport = remote_smtp
route_data = "relay.redstationmail.co.uk"
Finally, click save at the bottom of the page
-
تعداد تشکر ها از nesta به دلیل پست مفید
-
June 28th, 2013, 11:28
#26
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation
من هم همین مشکل رو دارم ولی با کلوکسو . میشه راهنماییم کنید ؟
Open: /var/qmail/control/smtproutes
Add or Edit Line: :relay.redstationmail.co.uk
Run: service qmail restart
رو میزنم ولی در دستور دوم پوتی میگه که دستور رو نمیشناسه . چی کارکنم ؟ راهنمایی میکنید. من وارد نیستم
راستی سایت من هم بالا نمیادو دیروز نیم سرور رو زدم میشه کمک کنید ...
-
-
June 28th, 2013, 11:45
#27
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation
-
-
September 18th, 2013, 23:50
#28
عضو جدید
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

نوشته اصلی توسط
aligoli
یک توصیه برای دوستانی که مشکل دریافت و ارسال ایمیل در سرورهای رداستیشن رو دارند : (البته فکر نمیکنم به این بحث مربوط باشه، اما برای عزیزانی که فکر میکنند این مشکل مربوط به این هست شفاف می شود که اینطور نیست.)
من این متن رو در یکی از تایپک ها مطالعه کردم که در جایی ذخیره نموده بودم، انجام بدید امیدوارم بتونه مشکل شما رو رفع کنه ! مشکل ایشون، ارسال و دریافت نشدن ایمیل در سرورهای انگلیس رداستیشن بود.
سلام
برای کسانی که از دیتاسنتر redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:
Aval in dastoor ro tooye ssh bezan
nano /etc/exim.conf
lookuphost:
Driver = manualroute
domains = ! +local_domains
ignore_target_hosts =
127.0.0.0/8
condition = "${perl{check_limits}}"
transport = remote_smtp
route_list = *
relay.redstationmail.co.uk
no_more
آقا من این دستور رو تو ssh میزنم ولی این مدلی نمایش نمیده چیکار کنم ؟
عسل هاست ... Asalhost.in
پشتبیانی24/7/365
شماره موبایل(تماس ، پیامک و وایبر) : 09334749654
طعم شیرین خدمات وب را در عسل هاست تجربه کنید
-
-
September 19th, 2013, 00:17
#29
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation
از چه کنترل پنلی استفاده می کنین؟
-
-
July 28th, 2014, 01:14
#30
عضو جدید
پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation
در این خصوص کسی تنظیم کلوکسو رو بلده که ما هم بتونیم تنظیمش کنیم؟
-