صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

موضوع: عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

  1. #21
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
    باسلام
    این مشکل برای دوستانی اتفاقا میافتد که از mail scanner استفاده نمیکنند. از خارج از سرور به سرور شما ایمیلهای اسپم ارسال میشود و اکثرا هم دوستان ایمیلهای سرور را بر روی ایمیلهای شخصی جیمیل یاهو و ... فوروارد کرده اند که وقتی ایمیل به سرور می آید فوروارد میشود به جیمیل و یاهو و ... که باعث میشود چرخه ارسال اسپم تکرار شود. به همین دلیل دیتاسنتر Relay شما را مسدود کرده است. سرویسهایی موجود هستند از همین دیتاسنتر که در ماه بیش از 40هزار ایمیل ارسال میکنند ولی با نصب و کانیفگ صحیح Mail Scanner از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری میکنند. قیمت Mail Scanner به همراه افزونه های دیگر حدود 125دلار میباشد!


    موفق باشید

    آقا خدا امواتتو بيامرزه كه ما رو روشن كردي اصل مشكل از كجاست!

    عزيز جان ميشه يك راهنمايي بكني كه بغير از تهييه ميل اسكنر ديگه چه كاري ميشه كرد؟
    راستش سروري كه از اين ديتا سنتر گرفتيم تخفيف 50 درصدي (براي 6 ماه) داره. ولي بعد از اون احتمال زياد سرور رو عوض ميكنيم. (مخصوصا با اين دردسر ايميل. هرچند انصافا از ساير زمينه ها خيلي سرور خوبيه.) اما چون در مجموع نميخوايم روي اين سرور زياد بمونيم نميارزه كه بخوايم 125 دلار براي ميل اسكنر بديم.

    ميخوام بدونم راه ديگه اي هست كه بتونيم بدون صرف هزينه، اين مشكل رو برطرف كنيم؟

    مثلا اگه فوروارد به جيميل و ياهو رو غير فعال كنيم ديگه اين مشكل پيش نمياد؟

    يعني ميشه فوروارد رو غير فعال كنيم و بعدش تيكت بزنيم كه پورت رو براي ما باز كنن؟
    ویرایش توسط sarw : May 14th, 2013 در ساعت 19:08

  2. # ADS




     

  3. #22
    عضو انجمن s.w.a.t آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    N/A
    نوشته ها
    814
    تشکر تشکر کرده 
    404
    تشکر تشکر شده 
    5,890
    تشکر شده در
    1,306 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    نقل قول نوشته اصلی توسط sarw نمایش پست ها
    آقا خدا امواتتو بيامرزه كه ما رو روشن كردي اصل مشكل از كجاست!

    عزيز جان ميشه يك راهنمايي بكني كه بغير از تهييه ميل اسكنر ديگه چه كاري ميشه كرد؟
    راستش سروري كه از اين ديتا سنتر گرفتيم تخفيف 50 درصدي (براي 6 ماه) داره. ولي بعد از اون احتمال زياد سرور رو عوض ميكنيم. (مخصوصا با اين دردسر ايميل. هرچند انصافا از ساير زمينه ها خيلي سرور خوبيه.) اما چون در مجموع نميخوايم روي اين سرور زياد بمونيم نميارزه كه بخوايم 125 دلار براي ميل اسكنر بديم.

    ميخوام بدونم راه ديگه اي هست كه بتونيم بدون صرف هزينه، اين مشكل رو برطرف كنيم؟

    مثلا اگه فوروارد به جيميل و ياهو رو غير فعال كنيم ديگه اين مشكل پيش نمياد؟

    يعني ميشه فوروارد رو غير فعال كنيم و بعدش تيكت بزنيم كه پورت رو براي ما باز كنن؟
    خیر شما قوانین AUP دیتاسنتر را نقض کرده اید. دو راه دارید. یک فورم مورد نظر را کامل کنید. دو اینکه یک Relay خارج از شبکه دیتاسنتر درست کنید و از آن استفاده کنید.
    گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
    تنها راه ارتباطی با من: s.w.a.t@webhostingtalk.ir



  4. #23
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
    خیر شما قوانین AUP دیتاسنتر را نقض کرده اید. دو راه دارید. یک فورم مورد نظر را کامل کنید. دو اینکه یک Relay خارج از شبکه دیتاسنتر درست کنید و از آن استفاده کنید.


    جهت اطلاع ساير دوستاني كه شايد با همين مشكل بنده مواجه شده باشند عرض ميكنم كه با مكاتبات صورت گرفته با بخش پشتيباني رداستيشن، و با تشريح موضوع (كه ما به هيچ عنوان هيچ هرزنامه اي ارسال نكرده ايم و فقط اتوماتيك ايميل فوروارد براي يك اسپم صورت گرفته بود) هرچند بار اول اعتراض ما را قبول نكردند ولي با اصرار مجدد ما و تشريح دوباره موضوع ،‌ در نهايت بدون هيچ تعهدي و يا وديعه گذاري (كه برخي دوستان به تعهد 500 پوندي اشاره كرده بودند)‌ پورت smtp سرور ما را باز كردند و خوشبختانه همينك ارسال ايميل سرور ما به روال عادي برگشت.

    پاسخ بخش پشتيباني رداستيشن:
    I have opened your SMTP access as of now due to the fact that although this message seems to be spam, the message was not sent outside of our network.
    Please be aware that any further instances of detected UBE may result in your mail services being restricted again.
    I thank you for your reply and hope that this resolves this issue.

    البته ما خودمان براي جلوگيري از تكرار اين مشكل ، قسمت ايميل فوروادينگ را روي سرور خود غيرفعال كرديم.

    ضمنا جهت اطلاع عرض ميكنم كه در سرور ما روزانه بيش از 10 هزار ايميل مجزا و منحصر بفرد براي كاربران ارسال ميشود و محدوديت ارسال 500 ايميل كه برخي از دوستان اشاره كرده بودند حداقل براي سرور ما وجود نداشت. هرچند بنا به اظهارات برخي از دوستان، ابتدا تصور كردم كه شياد دليل بستن پورت smtp ارسال تعداد زياد ايميل روزانه بوده باشد كه در نهايت متوجه شديم كه مشكل اين نبوده است و از اين بابت محدوديتي نبود. البته لازم به ذكر است كه تاريخ خريد سرور ما چند ماه قبل مي باشد و شايد عدم لحاظ محدوديت در ارسال ايميل براي سرور ما همين خريد چند ماه قبل بوده باشد . چون در لينك زير قيد شده است كه محدوديت ارسال 500 ايميل براي خريدهاي بعد از آپريل 2013 اعمال ميشود كه بنده از صحت و سقم آن بي اطلاعم. شايد واقعا براي خريدهاي جديد محدوديت مزبور اعمال ميگردد.
    Dedicated Server FAQs

    از تمام دوستاني كه اظهار نظر ايشان بطور مستقيم و يا غير مستقيم ما را در رفع اين مشكل ياري رساند سپاسگذاري مينمايم. مخصوصا جناب مدير ارشد كه توضيح ايشان موجب آگاهي ما از دليل رخداد اين مشكل گرديد.
    ویرایش توسط sarw : May 17th, 2013 در ساعت 03:36

  5. تعداد تشکر ها از sarw به دلیل پست مفید


  6. #24
    عضو دائم aligoli آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    ایران - تهران
    نوشته ها
    1,299
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    4,622
    تشکر شده در
    3,625 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    یک توصیه برای دوستانی که مشکل دریافت و ارسال ایمیل در سرورهای رداستیشن رو دارند : (البته فکر نمیکنم به این بحث مربوط باشه، اما برای عزیزانی که فکر میکنند این مشکل مربوط به این هست شفاف می شود که اینطور نیست.)

    من این متن رو در یکی از تایپک ها مطالعه کردم که در جایی ذخیره نموده بودم، انجام بدید امیدوارم بتونه مشکل شما رو رفع کنه ! مشکل ایشون، ارسال و دریافت نشدن ایمیل در سرورهای انگلیس رداستیشن بود.




    سلام
    برای کسانی که از دیتاسنتر Redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
    exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:


    aval in dastoor ro tooye ssh bezan
    nano /etc/exim.conf


    lookuphost:
    driver = manualroute
    domains = ! +local_domains
    ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8
    condition = "${perl{check_limits}}"
    transport = remote_smtp
    route_list = * relay.redstationmail.co.uk
    no_more
    شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
    با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
    [پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
    [پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071

  7. تعداد تشکر ها ازaligoli به دلیل پست مفید


  8. #25
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    21
    تشکر تشکر کرده 
    79
    تشکر تشکر شده 
    40
    تشکر شده در
    35 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    How do I set up the free relay on CPanel

    You must edit your settings in CPanel to avoid manual changes being changed by CPanel

    In CPanel go to Main >> Service Configuration >> Exim Configuration Editor. Select Advanced Editor and find the textbox immediately below "Section: ROUTERSTART" then insert the following text into the textbox:
    کد:
    smarthost:
    
    driver = manualroute
    
    domains = !+local_domains
    
    transport = remote_smtp
    
    route_data = "relay.redstationmail.co.uk"
    Finally, click save at the bottom of the page

  9. تعداد تشکر ها از nesta به دلیل پست مفید


  10. #26
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    نوشته ها
    16
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    من هم همین مشکل رو دارم ولی با کلوکسو . میشه راهنماییم کنید ؟
    Open: /var/qmail/control/smtproutes
    Add or Edit Line: :relay.redstationmail.co.uk
    Run: service qmail restart
    رو میزنم ولی در دستور دوم پوتی میگه که دستور رو نمیشناسه . چی کارکنم ؟ راهنمایی میکنید. من وارد نیستم

    راستی سایت من هم بالا نمیادو دیروز نیم سرور رو زدم میشه کمک کنید ...

  11. #27
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    نوشته ها
    16
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    کسی نیست کمکم کنه ......

  12. #28
    عضو جدید hajigirinof آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    82
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    54 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    نقل قول نوشته اصلی توسط aligoli نمایش پست ها
    یک توصیه برای دوستانی که مشکل دریافت و ارسال ایمیل در سرورهای رداستیشن رو دارند : (البته فکر نمیکنم به این بحث مربوط باشه، اما برای عزیزانی که فکر میکنند این مشکل مربوط به این هست شفاف می شود که اینطور نیست.)

    من این متن رو در یکی از تایپک ها مطالعه کردم که در جایی ذخیره نموده بودم، انجام بدید امیدوارم بتونه مشکل شما رو رفع کنه ! مشکل ایشون، ارسال و دریافت نشدن ایمیل در سرورهای انگلیس رداستیشن بود.




    سلام
    برای کسانی که از دیتاسنتر redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
    exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:


    Aval in dastoor ro tooye ssh bezan
    nano /etc/exim.conf


    lookuphost:
    Driver = manualroute
    domains = ! +local_domains
    ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8
    condition = "${perl{check_limits}}"
    transport = remote_smtp
    route_list = * relay.redstationmail.co.uk
    no_more


    آقا من این دستور رو تو ssh میزنم ولی این مدلی نمایش نمیده چیکار کنم ؟
    عسل هاست ... Asalhost.in
    پشتبیانی24/7/365
    شماره موبایل(تماس ، پیامک و وایبر) : 09334749654
    طعم شیرین خدمات وب را در عسل هاست تجربه کنید

  13. #29
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    ×
    نوشته ها
    460
    تشکر تشکر کرده 
    134
    تشکر تشکر شده 
    1,790
    تشکر شده در
    1,293 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    از چه کنترل پنلی استفاده می کنین؟

  14. #30
    عضو جدید jalalkor آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    گنبد کاووس
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation

    در این خصوص کسی تنظیم کلوکسو رو بلده که ما هم بتونیم تنظیمش کنیم؟

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دنبال نويسنده مطالب اختصاصي و نيمه اختصاصي
    توسط farshid17 در انجمن به دنبال کارمند هستم
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: January 21st, 2017, 23:14
  2. ويژه --فروش سرورهاي اختصاصي انگلیس - Redstation-- ويژه
    توسط msmhost.net در انجمن فروش سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 17th, 2014, 06:47
  3. كاتفيگ سرور اختصاصي
    توسط oops_man10 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: September 16th, 2013, 09:13
  4. اختصاص آي پي اختصاصي در Hotspot
    توسط iman65 در انجمن وب سرورها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: June 27th, 2012, 10:05
  5. سرور اختصاصي با قيمت ارزان
    توسط mohsened در انجمن درخواست سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: April 16th, 2011, 22:45

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •