سلام رضا جان.
چند روز پیش توی یاهوو یک احوالپرسی کوتاه کردم جواب ندادی فکر کردم از من دلخور هستی.
راستش من یک درخواست ۱۸۰ دلاری گذاشته بودم که به حساب مشتری بود و قبلا تسویه کردن ایشون و الان دلار در واقع متعلق به ایشون هست. حالا باید ببینیم خودشون میتونن توی فری لنسر دریافت کنن یا نه. البته اون طوری خیلی کمسیون ازش کسر میشه (تا ۱۳ درصد) اما دیگه اگر این مشکل ادامه پیدا کنه چارهای نیست.
برای موارد بعدی اما چرا میشه -- اما از طریق پروژه. و میشه کمسیون رو تا ۳ درصد هم کاهش داد. یعنی کسی که پروژه رو باز میکنه عضویت استاندارد داشته باشه و ۳ درصد سهم کارفرما رو نده و کسی که پروژه رو میگیره اکانت پرمیوم داشته باشه و ۳ درصد کمسیون بپردازه. البته اینطوری هم بابت ارتقا اکانت ها مبلغی باید هزینه بشه.
یک راه دیگه هم شاید گرفتن اجازه (با توضیح علت و اشاره به مشکل عدم امکان برداشت) از پشتیبانی باشه برای Direct Transfer که البته بعید میدونم اجازه بدن. اگر اجازه بدن اما همون ۳ درصد هزینه میشه.
در هر حال ممنون از اینکه میخوای بداد ما برسی.