با سلام خدمت شما،
این مشکلات بعضی اوقات پیش می آید و نقطه ضعفی از سامانه پرداخت امن پاسارگاد می باشد.
هم اکنون پس از گذشت تغریبا" 9 ماه از گزارشات ما، هنوز مشکل برطرف نشده است.
تا چند روز دیگر 2 درگاه از 2 بانک به سیستم اضافه می شود و "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" به صورت کامل از سیستم حذف می شود.
با توجه به رایزنی ها و قرارداد ها و مجوز های دریافت شده، درگاه اختصاصی "شرکت یگانه دانه پیشرو" با نام تجاری "جِـی پَـل" تا چند ماه آینده رونمایی خواهد شد.
موفق باشید