قبلا هم به شما اطلاع دادیم 1 اسپم هم ارسال نمیشه از سرور حداقل بررسی میکردید میزان ارسال ایمیل ساعتی 20 برای هر سایت قرار دادیم MailScanner هم روی سرور فعال هست نوع سرور برای هاستینگ گرفته شده و فکر نکنم شخصی برای اسپم چنین هزینه ای انجام بده و سرور تهیه کنه ،با vps اینکار انجام میده. بهتر بود روی سرور های مجازی سازی این محدودیت قزار می دادند
به غیر از این مورد کیفیت سخت افزاری در سطح بالایی قرار و راضی کننده هست
احتمالا اگر شما به عنوان پارتنر رسمی یک مقدار فشار وارد کنید شاید متقاعد بشوند، امیدواریم![]()
ویرایش توسط i-whost : May 10th, 2013 در ساعت 16:42
شما فقط به خودتان نگاه می کنید!!دیتاسنتر توانایی این را ندارد که برای هر سرور و هر فرد بررسی دوره ای انجام داده و استثنائاتی قایل شود. وقتی یک راهکار مطرح می شود در مورد همه سرور ها اعمال خواهد شد و نه بصورت جداگانه و تک تک!! فقط خودتان را به جای دیتاسنتر بگذارید و ببینید می توانید صد ها سرور را از این نظر و بصورت دوره ای بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که همه چیز طبق روال پیش می رود و دیگر مشکلات فنی و حقوقی ارسال spam برای دیتاسنتر دردسر ساز نخواهد شد؟!...
البته همواره راه حال های اختصاصی وجود دارد که با ارایه ضمانت و بستن قرارداد رسمی قابل اجرا خواهند بود...
موفق باشید
دیتاسنتر های دیگری هم وجود دارد بهتر نیست روش کاری آنها را بررسی کنند؟
قبلا یکبار در colo4 یکی از کاربرها اسپم ارسال کرده بود به سرعت ایمیل سرور بستند حتما روشی برای مانیتور وجود دارد که متوجه ما شدند
فعلا هم mailscaner نصب کردیم برای عدم ارسال اسپم
ایشالله بزودی این نقص هم برطرف بشه
البته ما همواره مشکلات کاربران را یادداشت کرده و در برنامه توسعه خود قرار می دهیم... البته همه آن ها در حال حاضر قابل برطرف شدن نیستند و برخی اقدامات اجرا شده برنامه های موقت هستند... در آینده نه چندان دور برخی راهکار ها تغییر کرده و برنامه ها طوری چیده و اجرا می شوند که مشکلات کمتری را برای کاربران در پی داشته باشد.
موفق باشید
شما بهتر هست کمی رفتار حرفه ای داشته باشید...
حالا که به عنوان عضو رسمی آلما هاست در خدمت آقایان تاج الدینی و آرایش هستید کمی از اخلاق ایشان یاد بگیرید و سر خود در انجمن پست نزنید!
پیشنهاد میکنم پست خودتون رو ویرایش کنید...supermicro سگ شرف داره به سرورهای DELL که RedStation استفاده میکنه ...
روی سرورهای سروی 720xd. ده هارد داشتیم که هی اسم SAS میاوردن !!! اونم SAS با سرعت 7.2k !!! تازه چی ! اونم brand بسیار خوبه Hitachi با 16 مگ بافر !!!!!!
بنده هم از RedStation بگم باید نامه بنویسیم و فقط اجازه بدید به حرمت آقایان آرایش و تاج الدینی هیچی نگم !!
حیف این دو عزیز که با این دیتاسنتر partnership دارن
99% دیتاسنترها زیرساخت تجیهزات شبکشون Cisco هست ...لزومی به افتخار نیست !
از ویژگی های بازری که شما اشاره دارید سرورهای DELL هستند که مجبورید به دلیل شاسی سرور از هاردهای SAS 7.25k که بافر 16 مگ دارند هست ...به دلیل استفاده از هاردهای SAS مذخرف این دیتاسنتر برای مجازی سازی مجبور هستید از raid سخت افزای استفاده کنید ! که به طبع هزینه جداگانه ای داره که البته به تازگی sata هم اضافه کردند.
دقیقا حق با شماست ... حتما از آلما هاست خرید کنید که به خاظر عدم ارسال پاسخ abuse به دیتا سنتر سرور با 128 گیگ رم suspend بشه....اونم نه یه بار ...دو بار ...که این مورد اشتباه شخصی و فردی بوده....آلماهاست و مدیرانش جایگاه خودشون رو دارند و چیزی از ارزش هاشون کم نمیکنه
بگن abuse داشتید سرور بسته شده ...تعداد abuseهاتون 11 مورد بوده در 6 روز ! بعد تیکت هارو که چک میکنم ...میبینیم 6 مورد بوده که 2 تاش هم duplicate ارسال شده.
بله بله ...حتما سطح غرور رو کاهش بدید ... مخصوصا شما !
بله 100% هست ...
بهتر این دیتا سنتر به فکر فراهم کردن امکانات پایه باشه ...همچون مشاهده گراف مصرفی پهنای باند ...
نه اینکه بیاد صورت مسئله رو پاک کنه و به صورت unmtered با ضریب share بالا سرویس ارائه کنه ...
پهنای باند سرور ما premium بود که فقط 50 روز اول میشد اسم premium روش گذاشت !!! بعد که سرورها رو Unmtered کرد ..به لینک تست خود دیتاسنتر هم به زور 100 مگا میداد !!! شبکه داخلی !!!
شما که ادعای دیتاسنتر تراز اول رو دارید بهتر بدونین که اولین و اصلی ترین هدف ایجاد راهکارهایی برای ساده تر شدن سرویس دهی هب کاربر هست ...نه اینکه راه خودشون رو ساده کنند و گور پدر مشتری !
انشالله ...
این مورد رو بگم که همیشه از زحمات آلما هسات مخصوصا جناب تاجالدینی و آرایش ممنون هستیم که واقعا پیگیر کارها و کمک کننده برای حل مشکلات بودند....
اما این دیتاسنتر متاسفانه ثبات شخصیت و رویه کاری مخصوصا در قیمت گذازی نداره !!! سرور رو گرفتیم و روی رنج دوم آی پی قیمت آی پی شد 2 پوند ...کار ما استپ خورد...بعد دوباره شد حدود 0.7 پوند ...قیمت های کولو و آفرهاش افزایش حدود 500% درصدی داشتند...که کلا باعث شد ما قطع همکاری کنیم.
در کل نمیخوام چند مورد اشتباه کوچ فردی رو پرچم عثمان کنم .... اما در کل رویه کاری دیتاسنتر خیلی خیلی بچه گانه هست....
اکثر قریب به اتفاق دیتاسنترهای جهان وقتی میدونن یک سرور برای مجازی سازی استفاده میشه و چند لایه دیگه end سوزر وجود داره ... سروری که انقدر قوی هست و تعداد آی پی زیاد داره به خاطر یک abuse ساده کلا suspend نمیکنن...نهایت آی پی رو nullroot میکنن ...در دیتاسنتری که tier 4 هست و تمامی پهنای باند 1000 گیگابیتی اون از تامیین کنندگان اصلی جهان و tier 1 هست تا 6 روز به دلیل miss شدن abuse هم پاسخ ندادیم...اما فقط fallow up کردن...red که دیگه جای خود داره....
پیشنهاد میکنم هر موضوع و داستانی همونطور که هست بپذیریم و بی دلیل از کسی یا شرکتی بت نسازیم...چون امکان داره این بت در آینده رو سر سازندش خراب بشه ...
بنده شخصا ارادت خاصی خدمت جناب آقای آرایش و تاج الدینی دارم ... اما باز هم میگم ...واقعا حیف این دو نفر و مجموعه که با انگلیسی جماعتی که سابقه تاریخی روشنی دارند در مقابل مردم ایران ....
باز کیفیت دیتاسنتر های دیگه مثل rapidswitch خیلی در انگلستان بهتر هست!
حیف !
ویرایش توسط HyperServer : May 11th, 2013 در ساعت 02:53
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)