وقتی با کنایه نام برده بشه چه از شما چه از طرف کس دیگر (توضیح نمیدم در این مورد وقت گیره) بهتره شفاف سازی بشه.
جای درستی بیان کردند چون خیلی ها همچون شما این تاپیک را خواندند و همچون شما که میگفتید این مشکلات همه گانی هست و مشکل داریم بیان کردند، برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی هم پیگیر شدیم.(لازم شد میتوانم تصویری از تیکت شما قرار بدهم اگر یادتون رفته که ذکر کردید مشتری دیگر ما هم همین مشکل را داشته و آدرس همین تاپیک را دادید.)
در مورد حقتونم آخرین بار یادمه ترافیک اضافه بر سازمان مصرفی همه 0 شد و ازتون هزینه گرفته نشد چون طبق گفتتون نباید ما اجازه مصرف بالا میدادیم و مشتری را آزاد میگذاشتیم که حق با شما بود. دیگر نمیدانم چه حقی ضایع شده بفرمائید صاف بشه حقتون عزیز.(کلا بعد این که با بنده صحبت کردید و حرفتون را قبول کردم گذاشتید رفتید هزینه ای مازاد گرفته نشد ازتون - هرچند ترافیک بیش از حد به ما خسارت زد و اشتباه ما بود که باز گذاشتیم)
در مورد کلاه برداری هم اگر ما کلاه برداری میخواستیم بکنیم اینجایی که الان بعد 7 سال کاری هستیم نبودیم عزیز هنوز روبیناسرور را درست نشناختید بهتره بیشتر تحقیق کنید در حدی که اول به میزبان اطمینان کنید و بعد خرید کنید.
یه قول بانک پاسارگاد به شعار خوبی داره : آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است ...
و این لطف خدا مطمئن باشید شامل کلاه بردار ها نمیشود.
--------------------
در کل تیکت شما را در سایتمان به حالت درحال رسیدگی در میاورم.
مبلغ 63 تومان پرداخت داشتید.
30% هزینه ترافیک + 2500 آیپی کلوکیشن کم شد.(هزینه های غیر قابل برگشت به ما)
41600 تومان باقیماند.
15 روز از 30 روز سرویس را استفاده کردید.(دقیقا 18 تحویل گرفتید و روز 3 ، ماه بعد به دلیل اتمام ترافیک قطع شد.)
20800 تومان داخل تیکت در سایت ما شماره کارت یا حساب اعلام نمائید به حساب شما واریز کنیم.(هزینه ای در اصل نباید برگشت بخوره ولی این هم چون ذکر کردید ناراضی هستید و دلیل بر این که نیاز به کلاه برداری نداریم)
لطفا کارت بانک پاسارگاد و ملی باشه حتما ، بانک دیگر 500 کارمزد کسر میشود از الان بگم خدمتتون.
--------------------
ارادتمند سجادیه
یا حق