دوستان همه نظرات کارشناسی دادند
اما به این نکته اشاره کنم که تلفن برای پشتیباین نیست ، مگر در مواقع بسیار ضروری
شما خودتون هم تا حدودی در شکل گیری اینجور مشتریی نقش داشتید مشتری که اطلاعات تخصصی نداره هزینه براش در نظر بگیرید و کار رو کامل تحویل بدید ( تحویل دادن یعنی اینکه با آنلاین بودن هم زمان به عنوان مثال تمام قسمتهای یک قالب نصب شده رو چک کنید و اوکی)
باهاش هم اتمام حجت کنید که کار اضافه فاکتور خودش رو داره
شروع کار با مشتری که میخواد بدون اطلاعات فنی نقش واسطه برای محصول شما رو بازی کنه بسیار اشتباهه ف چون به دلیل نداشتن اطلاعات هم شما رو دچار دردسر میکن هم اعتبار محصولتون رو میبره زیر سئوال
قیمت واقعی رو از مشتری هاتون دریافت کنید و در نهایت برای مشتری های خوب اشانتیون یا تخفیف در خریدهای بعد در نظر داشته باشید
این روند نسبی یک تجارت انلاین روی روال هست
موفق باشید





پاسخ با نقل قول