صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 42 , از مجموع 42

موضوع: خدایی شما با این مشتریان بد چکار میکنید ؟

  1. #41
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    Earth
    نوشته ها
    6
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    138
    تشکر شده در
    94 پست

    پیش فرض پاسخ : خدایی شما با این مشتریان بد چکار میکنید ؟

    سلام،

    منتظر بودم کاربران دیگر نظرشون رو مطرح کنند که بیشتر نظرها هم مشترک بودند.

    همونطور که برای ارائه یک سرویس به دانش و تخصص نیاز هست، ارتباط با مشتری هم نیاز به تخصص دارد که متاسفانه این موضوع بسیار مهم رو بیشتر سرویس دهنده ها در ایران نادیده گرفتند و تعریف درست و کاملی از نحوه ارتباط با مشتری و پشتیبانی ندارند. برای مثال، چت یا پاسخ تیکتهای سرویس دهنده های معتبر آمریکایی رو با سرویس دهنده های ایرانی یا حتی خودتون مقایسه کنید، متوجه منظورم درباره ارتباط با مشتری خواهید شد.

    در مورد موضوع شما، نظرم رو اینطور خلاصه میکنم: دوستانه بهترینتون رو برای حل سوال یا مشکل مشتری انجام بدید و محترمانه به مشتری اجازه مزاحمت یا درخواست غیر معمول ندید.

    صادقانه

  2. تعداد تشکر ها ازCloudSupport.ir به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #42
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    155
    تشکر تشکر کرده 
    68
    تشکر تشکر شده 
    141
    تشکر شده در
    91 پست

    پیش فرض پاسخ : خدایی شما با این مشتریان بد چکار میکنید ؟

    دوستان همه نظرات کارشناسی دادند

    اما به این نکته اشاره کنم که تلفن برای پشتیباین نیست ، مگر در مواقع بسیار ضروری

    شما خودتون هم تا حدودی در شکل گیری اینجور مشتریی نقش داشتید مشتری که اطلاعات تخصصی نداره هزینه براش در نظر بگیرید و کار رو کامل تحویل بدید ( تحویل دادن یعنی اینکه با آنلاین بودن هم زمان به عنوان مثال تمام قسمتهای یک قالب نصب شده رو چک کنید و اوکی)

    باهاش هم اتمام حجت کنید که کار اضافه فاکتور خودش رو داره
    شروع کار با مشتری که میخواد بدون اطلاعات فنی نقش واسطه برای محصول شما رو بازی کنه بسیار اشتباهه ف چون به دلیل نداشتن اطلاعات هم شما رو دچار دردسر میکن هم اعتبار محصولتون رو میبره زیر سئوال

    قیمت واقعی رو از مشتری هاتون دریافت کنید و در نهایت برای مشتری های خوب اشانتیون یا تخفیف در خریدهای بعد در نظر داشته باشید

    این روند نسبی یک تجارت انلاین روی روال هست

    موفق باشید

  5. تعداد تشکر ها ازGEO به دلیل پست مفید


صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •