نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

موضوع: خدایی شما با این مشتریان بد چکار میکنید ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #26
    عضو دائم vahab00 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    شهســـوار
    نوشته ها
    1,717
    تشکر تشکر کرده 
    1,983
    تشکر تشکر شده 
    4,046
    تشکر شده در
    1,978 پست

    پیش فرض پاسخ : خدایی شما با این مشتریان بد چکار میکنید ؟

    با مشتری فقط از طریق تیکت در ارتباط باش
    خیلی هم رسمی صحبت کن
    اینطوری حساب دستش میوفته
    والله داداش بنظرم اینطور درست نیست
    پشتیبانی تلفنی هم سرجاش بسیار هم عالیه

    مشکل شما اینه با مشتری راه میاید اینجوری.
    مشتری وقتی پرداخت نمیکنه چرا تحویل میدید که 5 تومن بمونه بعدا بیاد بده ؟
    بچه بازی نیست که این جنس این قیمته میخواد بخواد نمیخواهد هم نخواد کسی مجبور نکرده بخره که.
    مشتری ها البته همشون نه بعضی هاشون که مثلا اینجورین هم اول میان میگند این همکارتون میده مثلا 40 تومان شما چرا گرانترید. وقتی 40 هم بکنید باز میان میگن تخفیف نمیدید ؟ چرا با ما راه نمیاد همه راه میان.!!! یک جوری رفتار میکنند از 100 تا فحش بدتره انگار ما اینجا نشستیم زیر باد کولر داریم تخمه میشکنیم. حساب نمیکنند کلی خرج و مخارج هست برای یک میزبان. از کارمند گرفته تا ...
    به نظر من آدم 10 تا مشتری درست داشته باشه 100 تا اینجوری نداشته باشه
    کمی در پشتیبانی و راه آمدن با مشتریهاتون تجدید نظر کنید درست میشه. (مثل تمام شرکت های بزرگ)
    یا حق
    آره بخدا داداش حق با شماست
    از این پس همینطور خواهم بود
    کار سر جاش دوستی هم سرجاش
    اما من واقعا دوستی رو بیشتر از پول ارزش میدم

    سلام داداشم خوبی؟
    زیاد اعصاب خودتو با این چیزا خورد نکن عزیزم
    دیگه مشتریه
    خودمم الان یه مشتری دارم ماله قم هستش از پارسال شهریور هر روز زنگ میزنه میگه بیا اینو تغییر بده بیا اونو تغییر بده شمارشو حفظ شدم!
    باهاشون هم که بد حرف بزنی میگن ***
    در کل خیلی به خودت فشار نیار ناراحتم نباش این چیزا عادیه و پیش میاد.
    سلام یاسین جان
    اره بخدا شمارشم حفظ شدم
    اما نباید پیش بیاد . شمایی که وارد نیستی چرا به دیگران و کارش گیر میدی ؟

    سلام وهاب جان
    من هم با نظر جناب سجادیه موافقم. شما اینقدر خوبی که همه را به چشم خودت می بینی. متاسفانه بعضی از مشتری ها هم سواستفاده می کنند. شما از اول باید باهاش رسمی و جدی صحبت می کردید شما که می دونی قالب مشکلی ندارد اصلا نباید براش کاری می کردید. مثلا همین نصب whmcs مسئولیت شما نیست که؟ حالا طرف بلد نیست، بره یکم خرج کنه یکی براش درست کنه!!
    کلا سعی کن رفتارت با مشتری در چارچوب خدمات باشد نه بیشتر و نه کمتر. اگر تقاضای بیشتری دارد با هزینه انجام بده یا اصلا قبول نکن و بگو خارج از وظایف پشتیبانی می باشد.
    خودتم اذیت نکن!

    موفق باشی
    سلام داداشم
    ممنونم . خوبی از خودته . خب من گفتم کمکش کنم کارش راه بیافته نمیدونستم اینطور آسی میکنه منو
    آره دقیقا از این به بعد اینطور میکنم . البته اکثر مشتریان بسیار عالی هستند و اگه هم مشکلی باشه خیلی خوب و عالی رفع میکنند
    نمونش یکی از دوستان بوده تو همین انجمن قالب آماندا رو خریداری کردند و بعد یک روز فکر کنم بهم گفتن هنگام سفارش یوزر قالب لود نمیشه
    بهشون گفتم قالب مشکل نداره و باید کاربر اول لاگین کنه تا بتونه از خدمات استفاده کنه و قالب سبد خرید برای همین هست
    بعد گفتند راهی هست ؟ گفتم باید اینکارا رو کنید . باز هم با اینکه وظیفه من نبوده اما خودم براشون انجام دادم
    اما بدون هیچ مشکلی گفتم تیکت کنند و کمتر از 10 دقیقه آماده کردم براشون
    واقعا آدم حال میکنه با بعضی مشتریا حرف میزنه و اصلا خودش حاضر نیست ول کنه صحبت رو اما بعضی دیگه هم...

    بچه محل تو اینکار خیلی بیشتر از اینها میبینیم ما کار همینه !!!!
    به سلام داداش گلم . خوبی ؟ بله منم اولین بار نیست اما ببین این دیگه منو به کجا کشوند که اینطور شاکی شدم

    ارائه شماره تلفن زیاد کار مناسبی نیست .
    شما هم رسمی با مشتریتون صحبت کنید و وظایفتون رو داخل قوانین درج کنید و مشتری قبل از ثبت نام و یا سفارش هر نوع محصولی ، کامل قوانین رو مشاهده کنه .
    بنظرم شماره تلفن هم خوبه و گاهی باید تلفنی باشه اما در حد خودش
    والله قوانین تو سایت هست و کاربر هم هنگام سفارش تایید میکنه که قبول داره و لینکشم هم تو سایت هم هنگام ثبت نام
    یعنی اگه بخوام طبق قوانین پیش برم هیچ یک از اینکارا به عهده من نبوده و نیست
    اما خدایی اصلا خوشم نمیاد کمکی از دستم بر بیاد و برای کسی انجام ندم

    سلام عشقم(توی متفرقه است و این خوبه)
    این همون کاربر مشترک نیست؟
    انصافا وهاب توی بخش پشتیبانی عالی است و اطلاعات کامل میدهد من که فوق العاده ازش راضی ام توی پشتیبانی آنلاین سرور هر روز مقداری به بنده وقتشون را میسدهند و کمک میکنند واقعا جوری نیس که بگیم نگفته و فلان و بهمان
    انصافا چنین مشتریانی ارزش کار کردن باهاش وجود ندارد
    سلام داداش مجید گل خودم . عاشقتم
    من همیشه و همه جا گفتم لطفی که تو در حقم داری خدایی داداش برای داداشش انجام نمیده
    ممنون داداش گلم
    ما نمک خورده شما و کوچیکتیم

    اسم این مشتری هم بگید تا سراغ هاستینگ ها اومد بدونیم کیه
    خیر عزیز . اصلا کار درستی نیست
    اینطور مخاطبم معلوم میشه . بیخیال
    ایشون از کاربران ما در آنلاین سرور هم هستند

    ایوب این بلا سرش اومده بود از پیامبری انصراف میداد

    خدا بهت صبر بده آقا وهاب اما خوب ... تقصیر کار خودت هستی که بهش زیاد بها دادی
    تازشم این که دستش جایی بند نیست !
    شما در وظایفی که داشتی به نحو احسن انجامش دادی - حالا طرف چیزی بلد نیست دلیل نمیشه که به شما تهمت بزنه

    امیدوارم مشکلت حل بشه
    ای گفتی :دی
    والله آدم باید مسئولیت پذیر باشه مشکلم اینه که کمی بیشتر از مسئولیت دلرحم هستم و کمک کردن رو دوست دارم
    یعنی اگه کاری از دستم بر بیاد و برای کسی نکنم مطمئنا اون شب خوابم نمیبره بخدا

    درود
    خوب عزیز شما بهشون بگو نصب این ماژول و یا سیستم جزو وظایف من نیست و اگر میخواید براتون مثلا whmcs نصب کنم باید هزینه کنید و همه مشکلاتش رو هم براش برطرف کنید واگر هم هزینه نمیکنه بهش بگید بره از کس دیگه ای بخواد چون شما تحت وظایفتون نیست این کار
    البته این رو هم بگم چه بسا دوستانی بودن به خود من کمک کردن بدون هیچ چشم داشتی و خیلی هم ازشون متشکرم
    ولی به هر حال هر دو طرف باید رعایت حال همدیگه رو بکنن ما همه مثل هم هستیم و انسانیم فرقی نداریم
    سلام
    والله آدم کمکی از دستش بر بیاد و انجام نده بنظرم اصلا کار درستی نیست
    اما باید هر دو طرف مراعات کار همدیگه رو بکنند

    خدا لعنت کنه.
    خدانکنه داداش
    من هرگز قصد اذیت کردن ایشون رو نداشته و ندارم و نخواهم داشت
    فقط زیادی اذیتم کردن
    اما خدا شاهده من هرگز به بد کسی راضی نمیشم

    با اینکه خودم از اینکار متنفرم ولی گاهی باید ...

    ولش کن خودت چطوری
    فدات
    افتضاح . رفیقم تصادف کرد . طرف زده بهش مدعی هم هست . دعوا شد . تا الان دقیقا با دوستم بودم
    تا اینجا 1.300 واسه ماشین خرج کردیم
    روز مذخرفی بود امروز

    از اين موارد هم ما زياد داشتيم بهترين راه ارتباط در حد عرفش هست وگرنه:

    خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند!
    150 درصد موافقیم
    ارائه و طراحی انواع قالب های whmcs و وردپرس
    دکمه تشکر خراب شده آیا ؟
    ظرفی که پر است، کم صداست...

  2. تعداد تشکر ها از vahab00 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 18:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 18:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 13:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 13:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 12:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •