با سلام و عرض خسته نباشید من روی یک وی پی اس در خانه ویندوز سرور 2008 نصب کردم و روی اون میل سرور
SmarterMail
نصب کردم
مشکل دریافت نکردن ایمیل در میل سرور است
لطفا راهنمایی کنید
 
			
			 
  
  مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				با سلام و عرض خسته نباشید من روی یک وی پی اس در خانه ویندوز سرور 2008 نصب کردم و روی اون میل سرور
SmarterMail
نصب کردم
مشکل دریافت نکردن ایمیل در میل سرور است
لطفا راهنمایی کنید
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				چک کنید پورت 25 باز باشد.
 
			
			 
  
  پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				فایروال خاموش است و تمام پورت های مخصوص ایمیل فوروارد شده است
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				در بعضی از دیتا سنتر ها برای دریافت ایمیل باید ریلی دیتا سنتر وارد شود از AFQ دیتا سنتر
نگاه کنید آیا برای این نرم افزار شما ریلی خواصی در نظر گرفته است.(relay)
 
			
			 
  
  پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				من با سرویس adsl خودم این کار کردم و برای نصب برنامه میل سرور از سایت پروتال پشتیبانی ایران هاست کمک گرفتم
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				یک نگاهی به اینها کنید.
i can't receive mail in smartermail in windows 2008
i can't receive email in smartermail
 
			
			 
  
  پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				در ضمن من هیچ دی ان اس سروی راه اندازی نکردم و فقط در کنترل پنل دامین فقط ای پی رو به دامین متصل کردم
 
			
			 
  
  پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				اگر کسی این کار رو کرده لطفا کمک کن سریعا
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
 پاسخ : مشکل در دریافت نکردم ایمیل در    و تنظیم DNS SmarterMail
				SmarterMail DNS Server Settings
This article shows you how to modify what DNS servers SmarterMail uses for Domain Lookups during mail delivery.
In order to send mail to a domain, the sending mail server has to perform a DNS lookup on the target domain to find out what IP address the receiving mail server has.
You can specify what DNS servers you want SmarterMail to use for this lookup. The default setting is to use the Private Network DNS Servers, however, there may be instances where you want to have SmarterMail use a specific DNS Server for these lookups.
To change this setting is very simple.
Log into SmarterMail as "Admin"
Click on the "Settings" icon at the top.
Click on "General Settings" in the left window pane.
Click on the "Server Info" tab.
Modify the values for "IP of Primary DNS" and "IP of Secondary DNS" to point to your desired DNS servers. Click "Save" at the top when completed.
SmarterMail will now use the custom DNS servers to perform lookups when sending mail.
 
			
			 
  
 در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)