سلام
manage کردن سرویسها بر عهده خود مشتری هست
هر مشتری که میاد درخواست تیکت میکند باید منتظر بماند تا مسئول مربوطه مشکل را حل نماید هرچند که این موضوع بر عهده ما نیست
نصب و کانفیگ تمام برنامه ها درون سرور بر عهده مشتری می باشد و ما سرویس را Unmanaged تحویل مشتری خواهیم داد و در صورت درخواست مشتری برای نصب یا کانفیگ ، کارشناسان ما صرفا جهت همکاری با کاربر بوده و هیچ گونه مسئولیتی برای در قبال کار انجام شده نخواهیم داشت. (بنا به درخواست مشتری کنسول تحویل داده می شود)در صورت بروز هر گونه مشکل با گروه ما در بیان بزارید و تا آخرین لحظه مشکل خود را با ما رایزنی کنید و در صورتی که جواب نگرفتید می توانید در هر جایی مطرح کنید . در صورتی که مشکل خود را با گروه ما مطرح نکرده اید و در انجمن یا هرجایی مطرح کنید و یا تاپیک در این خصوص ایجاد شود سرویس شما قطع و حذف خواهد شد و از طریق همان انجمن موضوع را پیگیری می کنیم. و در آخر هیچ مبلغی عودت داده نمی شود.
پشتیبانی سرور فقط از طریق تیکت بوده و ما از طریق تلفن و چت هیچ گونه پشتیبانی را انجام نمی دهیم و همچنین اگر از این دو طریق جواب نگرفتید حق هیچ گونه اعتراضی ندارید و هیچ مسئولیتی را قبول نمی کنیم ، برای حل مشکلات خود می توانید از طریق پانل کاربری خود اقدام به تیکت نمایید و در نظر داشته باشید مشکلات خود را بصورت طلب کارانه مطرح ننمایید که ما بشدت با این موضوع مخالفیم از جمله تهمت و بد دهنی از جمله مواردی می باشد که در صورت مشاهده برخورد جدی می کنیم و سرویس را مسدود و از ادامه همکاری معذوریم.
دوستان قبل از خرید قوانین را برای یک بار هم شده مطالعه فرمایند تا به مشکل بر نخورند