دوست عزیز وقتی شما رفتی به مدیریت تیکت زدی بعد توقع چه چیزی دارید .
اون انتخاب با خود شم بوده که از سرویس دهنده دیگر خریداری کنید .
ولی شما اصولا این مشکلات رو شما باید با دپارتمان خودش مطرح می کردید !!
امیدوارم این موضوع برای شما شفاف باشد که ما هیچ نقصی در پشتیبانی نداریم .
2 نفر از کارمندان به تیکتها پاسخ دهی دارند .
فقط بخش فروش ساعات اداری دارد .
امیدوارم اشتباه خود را در شرکت و همکار دیگری تکرار نکنید .
اصولا مشکلات فنی و ریلود به عهده دپارتمان مورد نظر یعنی بخش فنی می باشد
پیروز باشید .
امیدوارم اشتباه خودتون رو قبول کنید .
پشتیبانی سرور دی ال هر تیکت رو کمتر از 2 ساعت طبق نمودار خود whmcs دارد جواب دهی می کند .
اگر لزومی بینیم اسکرین شات نیز ارائه می دهم .