مانند یک بازاریاب حرفه ای، ویژگی های محصولات خود را توضیح دهید.
انتخاب عنوان مناسب علاوه بر اینکه برای سئو و موتورهای جستجو اهمیت دارد، برای جذب کاربران نیز از اهیمت ویژه ای برخوردار است. پس از عنوان، توضیحات هستند که خواننده را جهت خرید ترغیب می کنند.
تصاویر را خودتان تهیه کنید و سعی کنید از تصاویر موجود در اینترنت استفاده نکنید.
در صورتیکه کالای ویژه ای می فروشید که دارای رنگ و مدل بخصوصی است، مانند لباس مجلسی، محصولات گرافیکی، میز و صندلی که توسط شرکت خودتان تولید شده است یا سایر محصولات، حتما سعی کنید برای هر محصول چندین تصویر و در زوایای مختلف تهیه کنید تا خریدار به محصولات شما اعتماد کند. اگر یک مبل تولید کرده اید و فقط یک تصویر از روبروی مبل تیه کرده اید و در وب سایت گذاشته اید، مشتری گمان خواهد کرد که در ارائه اطلاعات مخفی کاری کرده اید و همه اطلاعات خرید را در اختیار او قرار نداده اید.
از محصولات خود تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید و در سایتهای اشتراک فیلم منتشر کنید.
استفاده از کلیپ های ویدیویی برای معرفی محصولات نقش مهمی برای سئو، بازارابی و جلب نظر مشتری ها دارد. پس از تهیه کلیپ ویدیویی، کلیپها را در سایتهای اشتراک فیلم و شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید.
معرفی وسایل جانبی
اگر کالای شما دارای وسایل جانبی است، آنها را نیز همراه با توضیحات و تصویر معرفی کنید. علاوه بر کامل بودن اطلاعات محصول، ممکن است کاربری در موتور به دنبال وسایل جانبی محصول شما بگردد و از این طریق وارد سایت شما شود.
ایجاد اطلاعات مفید برای سئو سایت، موتورهای جستجو و جلب اعتماد مشتری ها تاثیر گذار خواهد بود.