یک سری از مردم (مشتریان ایشون مخصوصا) واقعا چه فکری میکنند ؟
شما دارید با دادن این هزینه سرویس رو به صورت 100% مدیریت نشده تهیه میکنید.
بسیاری از شرکتهای خارجی سرویسی که میدن فوق العاده قیمت پایینی داره اما با کیفیت خوب اما اگر شما درخواست پشتیبانی غیر از مشکل شبکه بکنید اول باید فاکتور مربوط به اون رو پرداخت کنید.چرا ؟
چون ا ین شرکتها سودی که روی این سرویسها دارند با فروش به دست نمیاد بلکه با هزینه ای که از پشتیبانی به دست میارند در میاد.
جناب شایان عسگرپور هم از این قاعده مستثنا نیستند.
و کسانی که سرویس میخرند نباید شرکت دیگری رو مثال بزنند که فلان شرکت ماهی 10 بار ریلود رایگان دارند و یا پشتیبانی نرم افزاری.چون همان شرکت از نظر قیمت سرویس قابل مقایسه نیست.
برای خود ما نیز بارها به کرار پیش آمده این موارد.بهتر هست قبل از توجه به قیمت یک سرویس دهنده قوانین اون سوریس دهنده رو مورد توجه قرار بدیم.
با تقدیم احترام





