تخریب چی های محترم!! 
1. در امضای یوزر آلماهاست که در همین فروم عضو هستند، شماره دفتر انگلستان قرار داده شده!! ضمن اینکه همواره در وبسایت اصلی با پسوند co.uk وجود داشته!! حالا اینکه شما تمایل به تماس ندارید بحثش چیز دیگری است...
2. تیکت ها در بدترین حالت در کمتر از یکی دو ساعت پاسخ دهی می شوند و این روند زیر نظر مسئول بخش پشتیبانی کنترل می گردد. مگر در موارد خاصی که پاسخ دهی نیاز بررسی و یا انجام کاری است که ممکن است بطول بیانجامد.
3. آلماهاست نماینده فروش دیتاسنتر نیست، بلکه Platinum Partner این دیتاسنتر می باشد، به این معنی که شریک تجاری رسمی این دیتاسنتر است.
4. آلماهاست یک شرکت ایرانی-انگلیسی است و در هر دو کشور دفتر رسمی دارد.
5. طبق قوانین و سیاست های کاری شرکت، ارایه شماره تلفن دفتر ایران فقط به یوزر های خاص و مهم، امکان پذیر بوده و بقیه کاربران می بایست تمامی سوالات و مشکلات خود را از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند. این امر به مستند بودن مذاکرات انجام شده نیز کمک خواهد کرد.
6. سرویس های جانبی این شرکت همانند Shared Hosting و Reseller Hosting و Virtual Servers (VPS و ... با هزینه های هنگفت و با بهترین کیفیت و ساختار ممکن راه اندازی و مدیریت می شوند. در این مورد پاسخ گوی هر گونه اشکال و شکایتی هستیم در سیستم تیکت.
7. این شرکت هیچ گونه مشکلی با تحریم و مسائل مرتبط با آن ندارد و از این بابت بطور حتم هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.
8. تعداد بالای سرور های اختصاصی خریداری شده و وبسایت ها و سرور های مجازی میزبانی شده در این شرکت، به خودی خود نشان از اعتبار دیتاسنتر و این شرکت را دارد.
================
و اما خطاب به دوستان عزیزی که مشکل ورود به پورتال را دارند، این یک مشکل عمومی نیست و بر روی کامپیوتر شما قابل حل می باشد. لطفا در این مورد با ایمیل شخصی بنده به آدرس زیر تماس داشته باشید:
کد:
a.edwards [at] almahost [dot] co.uk
ارادتمند