من یه پیشنهاد دارم
شما می گید هزینه پنل تحت وب 1000 تومنه
خوب این 1000 تومن رو بگشید رو هزینه سرویس هاتون دیگه کاربرا خیلی از مشکلاتشون حل میشه و این دوست عزیزمون که مشکل ریست داره خودش ریست بده
خیلی ار درخواستهای پشتیبانی کم میشه و زمان پاسخگویی شما هم سریعتر میشه
چون الان خیلی از درخواستها بخاطر مسایل ابتدایی و خیلیهای دیگه هم بخاطر پیگیری سفارش
همین ها باعث میشه که افرادی که نیاز به پشتیبانی واقعی دارند چند روز منتظر بمونن
یه نکته دیگه هم اینکه اگه زمان تحویل سفارش ا ماه هم باشه بیاید تو صفحه اصلی سایت اعلام کنید و دقیقا همون زمان هم تحویل بدید و اگه مثلا سرویس بدستتون نمیره باز اعلام کنید که کاربرها در جریان باشن که چرا سرویسشون آماده نشه و پشت سر هم تیکت ارسال نکنند
اینهارو گفتم چون خودم چندتا تیکت برای پیگیری سفارشم ارسال کردم





