والل... زمانه من اصلا تیکت مفهومی نداشت . سیستمشون طوری بود که تیکت میدادم کلا فونت ها به ریخته بود . وقتی هم میرفتی live zilla میگفتن برو تو گوگل سرچ کن ما 3000 تا مشتری داریم .
من زمانی مشتریشون بودم که این پشتیبانی انلاین رو نداشتن
تیکتم داشتم ولی سرکاری بود
حتی نمی تونستی پسورد اکانتت رو خودت عوض کنی !!!
تلفنم که از روز اول که من با اینا کار کردم مفهومی نداشت یا جواب نمی دادن یا روز تعطیله یا پشت خط میمونی یا ....
Skype :live:ehsan_296 || Telegram : server911 || site : webfa.net
سرور مجازی از فرانسه - کانادا - هلند با منابع اختصاصی کانفیگ مورد نیاز شما تخصص ماست