نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
آقا واقعا شما هم کمی درک کنید چرا باید هر دقیقه و هر ساعت یکتیکت بدهید و اون را آپدیت کنید؟
دلیلی جز اذیت میزبان ندارد و تمام کسانی که میگن آقا مدرک بگذار فلان به خدا چنین کاری باهاش بکنین بد تر از این برخورد خواهد کرد مگر شما تنها کار بر ایشون هستید که انتظار دارید 1 ثانیه ای یا یک دقیقه ای یا یک ساعته پاسخ بدهند؟انصاف کجا رفته؟
برای هر 150 تا کاربر باید یک پشتیبان تهیه کرد یک پشتیبان کار بلد و در صورتی که کسی بخواهد اینجوری اذیت کند بهتره همون پنل بسته بشه تا اعصاب خراب نشه و پشتیبانی سایرین به مشکل نخورد این عقیده من است که بهش پایبندم و کاربران ما این رو میدونن که یک بار تیکت میدهند و باید منتظر باشند که پاسخ بگیرین نه اینکه هر دقیقه تیکت بدهند به خدا من مطمئنم اسکرین شات بزنین تمام این ها که میگن مدارک بگذار و... خودشان متوجه اشتباهشون میشوند
امید وارم از حرف های بنده ناراحت نشده باشید

با تشکر
عیسی لو
به فرض حق با شما

چرا جوابه تلفن نمیدن ؟ به فرض باز هم مشغله دارن . چرا پول رو پس نمیدن ؟ مگر نمیخوان تا از دسته ایشون راحت بشن ؟ خب پول رو پس بدن مثله آدم

الان 90% هاستینگ ها تا پول ندادی همه چیزشون خوبه بعد از پرداخت یک بلایی سره آدم میارن که نگو .

این فروشنده خودش مشتری آزاری داره .