آقا واقعا شما هم کمی درک کنید چرا باید هر دقیقه و هر ساعت یکتیکت بدهید و اون را آپدیت کنید؟
دلیلی جز اذیت میزبان ندارد و تمام کسانی که میگن آقا مدرک بگذار فلان به خدا چنین کاری باهاش بکنین بد تر از این برخورد خواهد کرد مگر شما تنها کار بر ایشون هستید که انتظار دارید 1 ثانیه ای یا یک دقیقه ای یا یک ساعته پاسخ بدهند؟انصاف کجا رفته؟
برای هر 150 تا کاربر باید یک پشتیبان تهیه کرد یک پشتیبان کار بلد و در صورتی که کسی بخواهد اینجوری اذیت کند بهتره همون پنل بسته بشه تا اعصاب خراب نشه و پشتیبانی سایرین به مشکل نخورد این عقیده من است که بهش پایبندم و کاربران ما این رو میدونن که یک بار تیکت میدهند و باید منتظر باشند که پاسخ بگیرین نه اینکه هر دقیقه تیکت بدهند به خدا من مطمئنم اسکرین شات بزنین تمام این ها که میگن مدارک بگذار و... خودشان متوجه اشتباهشون میشوند
امید وارم از حرف های بنده ناراحت نشده باشید
با تشکر
عیسی لو