نقل قول نوشته اصلی توسط Saman65 نمایش پست ها
من مشترک سرور فرانسه ايشون هستم
اينجا آپتايم حضور داريد برای جذب مشتری اما متأسفانه برای نگاه داشتن مشتری ها هيچ اقدامی نميکنيد فقط هدفتون جذب مشتری هست برای جواب دادن يه تيکت و يا sms و يا تلفن بابت قطعی 2 روزه حضور نداريد
چندين بار sms دادم و تماس گرفتم به هيچ وجه پاسخ گو نيستيد حداقل تکليف ما رو روشن کنيد اگر مدت زيادی طول ميکشيه ما بريم جای ديگه

سرور فرانسه 2 روز هست قطع شده و تنها تو سايتشون گفتن تيکت بزنيد رسيدگی ميشه و عذر خواهی کردن اما بايد بگم عذر خواهی شما به چه درد ما ميخوره کی جواب خسارت داون بودن سرور ما رو ميده؟
با اينکه چند روز از اعتبار سرور من باقی مونده من الان مجبورم يک سرور ديگه از جای ديگه تهيه کنم در صورت بر طرف شدن مشکل و شارژ مجدد سرويس شما ديگه به چه درد من ميخوره؟
سلام

مشکل فرانسه میدونم خیلی هارو شاکی کرده

ما داریم همه تلاشمون رو برای رفع این مشکل میکنیم
متاسفانه بنده هم توی این قطعی مسافرت بودم و همین الان توی ترمینال دارم جوابتون رو میدم

لطفا تیکت جدید باز کنید بهتون سرویس جدید رو تا ۲ شب میرسونم
یا نهایت ۲۴ ساعت میرسونم بهتون

بعدش بهتون تعداد روز هایی که قطع بوید + ۵روز اضافه میکنم تا راضی باشید

------------------------------------------

لطفا تمام کسانی که توی سرور فرانسه به مشکل خردند تیکت بدید برای دریافت سرویس جدید
سرویس بهشون تحویل داده میشه همراه با خسارت تا بتونیم مشتری هامون رو راضی نگه داریم
از همه تقاضا دارم تا کاری رو که گفتم انجام بدند
و خسارت اینگونه هست = تعداد روز های قطعی سرور + ۵روز
با تشکر