ببينيد موضوع بحث الان دو چيز هست.
هدفی که در زرين پال داريم و داشتيم جذب حداکثری کاربران و دفع حداقل کابران هست.
تو يک بازه زمانی سرويس دهنده های مشابه اومدن يک کار غير قانونی و خلاف قرار داد خودشون انجام دادن و درگاهی که برای سايت ديگه ای صادر شده بود رو به سايت ديگه ای ارائه دادن. خوشبختانه بعد از ماه ها جلسه با دو شرکت تجارت الکترونيک ما موفق شديم قرار داد ارائه درگاه مستقيم رو نهائی کنيم و اين درگاه بزودی برای کاربران طلائی ارائه ميشه.
اما در کنار درگاه مستقيم سرويس های ديگه ای هم قراره ارائه بشه. سرويس هائی نظير برداشتگر، پيشتاز و چند سرويس ديگه که انشالا بزودی جزئيات اون اعلام ميشه.
يکی ازين سرويس ها سرويس پيشتاز هست. در سرويس پيشتاز امتيازات تشويقی ای در نظر گرفته شده که سعی ميکنيم کاربران حقوقی و فروشندگان قوی اينترنت ايران رو به سرويس زرين پال جذب کنيم. مشابه سايت هایی نظير ای نتورک و پارس دو که در حال حاضر در کنار درگاه بانکی خودشون از درگاه زرين پال استفاده ميکنن.
اما اينکار چه مزيتی داره ؟ فرض کنيد يک مشتری ای باشه که موجودی حسابش در زرين پال هست. ترجيح ميده خريد خودش رو از بقيه فروشنده هایی انجام بده که روی سايتشون درگاه زرين پال فعال هست. چون در اين صورت کارمزد 2.5% برای تراکنش های خروجی رو پرداخت نميکنه. بنابراين ترجيح ميده به جای اينکه از سايت ايکس سرور خودش رو تهيه کنه از سايت پارس دو (برای مثال) که درگاه زرين پال داره خريد کنه.
يا تبليغات خودش رو از سايت ای نتورک و سايت های مشابه که درگاه زرين پال دارن انجام بده.
در هر حال در حال حاضر 3 سرويس جديد زرين پال در سال جديد معرفی شدن و انشالا بزوی اين سرويس ها راه اندازی ميشن. البته سرويس های ديگه ای هم در اين سال راه اندازی ميشه که به مرور زمان معرفی و بازاريابی ميشن.