سلام و عرض ادب خدمت شما و تمامي كاربران گرامي
بله حق با اين دوست عزيزمون هست
اشتباهي بود كه از سوي من ايجاد شد
الان توضيح ميدم خدمتتون
ديروز همين قالب رو 2 سفارش داشتم
هر دو سفارش پرداخت شده بود
اما خوب سفارش اين دوستمون بعد پرداخت رو درگاه پرداخت از طريق كارت به كارت بود و متاسفانه من پنل پي لاين رو فقط چك كردم
چون اون ي سفارش از طريق پي لاين بوده
راستش صبح ساعت 10 تا عصر ساعت 7 داشتم رانندگي ميكردم و خيلي خسته بودم و اين نيز به بوجود آمدن مشكل بيشتر كمك كرد
خب از اونجايي كه ديدم سفارش رو حالت كارت به كارت پرداخت شده هست حدس زدم ماژول كارت به كارت مشكل داشته واسه همين سريع غير فعالش كردم
خب سفارش ايشون رو به حالت پرداخت نشده تغيير دادم و بعد يك روز هم از اونجايي كه سفارش هايي كه پرداخت نشند بعد يك روز حذف ميشن ايشون رو هم حذف كردم
تا اينكه ايشون امروز تيكت دادند و من سريعا پارسپال رو چك كردم
خلاصه خيلي شرمندشون شدم و از همينجا ازشون دوباره معذرت ميخوام
اميدوارم به بزرگي خودشون كوتاهي منو ببخشند
اين كل ماجرا بود
يا حق







دکمه تشکر خراب شده آیا ؟ 
پاسخ با نقل قول