سلام
چند روز که کاربرات الما هاست هم در جراین هستند نمیشه وارد محیط پشتیبانی شد
3 روز پیش واسم ایبوز اومد منم همون روز سرور خاموش کردم الان کلا سرور داون هست
پشتیبانی هم که 14 بدر تشریف دارند فکر کنم
حالا تکلبف ما چبه ؟
سلام
چند روز که کاربرات الما هاست هم در جراین هستند نمیشه وارد محیط پشتیبانی شد
3 روز پیش واسم ایبوز اومد منم همون روز سرور خاموش کردم الان کلا سرور داون هست
پشتیبانی هم که 14 بدر تشریف دارند فکر کنم
حالا تکلبف ما چبه ؟
سرور مجازی یا اختصاصی؟
اختصاصی دوست من
با یوزر های این شرکت در انجمن ارتباط برقرار کنید
▌ ||SKYNETWORK . Since 2010||▌
Area Of Experties : Cisco ASA -Juniper - MikroTik - PfSense
vMware vExpert
msvb@yahoo.com
ادد کنید کمکتون کنم
▌ ||SKYNETWORK . Since 2010||▌
Area Of Experties : Cisco ASA -Juniper - MikroTik - PfSense
vMware vExpert
انگاری مشکلی در سیستم پشتیبانی به وجود اومده بازیابی رمز عبور زدم به راهنمایی یکی از دوستان الان وارد شد تشکر
1- مشکل از سهل انگاری شما میباشد که بعد از گذشت سه روز که نمیتوانید وارد پشتیبانی شوید حتی تلاش نکردید از راه دیگر مانند ساخت اکانت دیگر استفاده کنید و مشکل خود را به ما اعلام کنید تا حل کنیم!
2- در این سه روز حتی شما بازیابی رمز عبور نکرده اید که مشکلتون حل بشود. و این نشان میدهد که شما چقدر نگران مشکل خود بودید.
3- تکلیف شما تنها از طریق تیکت پشتیانی مشخص میشود.
موفق باشید
اوکی
واقعا كاربرا بهتره قبل از اينكه يه تماسي يا راه هاي مرسوم رو طي كنند نيان و شلوغش نكنن
خيلي وقتا طرف حتي زحمت تماس تلفني يا همين تغيير رمز يا ارسال يه پيامك به سامانه پشتياني شركت مقابل رو نميده و فوري مياد تاپيك مي زنه.
يا برخي مواقع چون كار خودش اشكال داره و حاضر نيست قبول كنه طرف مقابل رو متهم مي كنه.
يكم پخته تر و عقلاني تر عمل كنيم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)