ثبت نام ( ای-میل ، اس ام اس )
ارسال و ایجاد تیکت از سمت مدیریت
ارسال و ایجاد تیکت از سمت کاربر
مدیریت دسترسی های کارمندان
امکان Notify announce مانند فیس بوک
امکان ترکیب تیکت
اولویت و شماره گذازی توسط مدیریت
روش دست بندی تیکت های با شرطهای مختلف ( هفت روش )
مدیریت ماژول اس ام اس ( مانند : در زمان ارسال تیکت توسط کاربر به کاربران و کارمندان و یا شماره های اعلامی شما اس ام اس ارسال نمایید ) و ...
و ده های قابلیت دیگر
شایان ذکر است هر نوع سفارش سازی از سمت کاربر با دریافت هزینه امکان پذیر است .
موفق باشید