نقل قول نوشته اصلی توسط rezapj نمایش پست ها
با سلام
بنده غلامرضا پهلوان
از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم

بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم

حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
و اینو زدن
ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی

ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم
سلام
دوست عزیز یه مدرکی واسه نوشتتون بزارید