نقل قول نوشته اصلی توسط ali_fattahi نمایش پست ها
از نظر بنده اگه پشتیبانی و پاسخگویی به موقع ( حتی نه سریع ) براتون مهمه دور سرور دل و خط قرمز بکشید . بنده مشتری ایشون هستم و دیگه هم از ماه بعد تمدید نمیکنم . نه به تیکت ها جواب میدن نه تو خرابی ها بهت پشتیبانی میدن . پرت هاشون هم که اصلا حرفشو نزن ...
واسه حرفم هم مدرک دارم اگه بحثی هست با عکس بهتون نشون میدم که چقدر پشتیبانی داغون دارن
شما یه vps الان سفارش بده ببین چند روز بعد بهتون تحویل میدن ( اصلا هم به حرف من کاری نداشته باش - خوت ببین و قضاوت کن )
سررسید ماهیانه هم ببین 14 روزه میاد و تو روز 21 ام سرورتون میبندن
مدرکم خواستی میارم
اگه یه زمانی خوب بوده نمیدونم ولی الان نظر بنده اینه که اصلا تایید نمیشنَ
به نظرتون احترام می زارم .
ولی اگه کسی واقعا فکر می کنه حرف این آقا راحب ما درسته اعلام کنه !
بلاخره ایشون هم مشتری ما بودند و حالا که سرورشون به دلیل سررسید ( عدم پرداخت در موعد ) ساسپندد شده ایشون اینطور موضع گرفتند !
متاسفانه تو ایران باب شده که مردم فکر می کنند می تونند راحت با یک پست کودکانه با اعتبار کسی بازی کنند !
ولی آقای علی فلاحی مشتری گرامی امیدوارم شما اینقدر به این مسئله واقف باشید که وقتی تراکنشی از شما برای ما ستل نمی شود یا به دلیل اور سل شدن سرویس ، سرویسی رو دیر تحویل می گیرید و یا به دلیل شاید چندین ساعت تیکت شما بدون پاسخ باشد این دلیل نمیشه که فکر کنید با نظر دادن در این سایت ما رو فکر کنید خراب کردید !
خیر مشتریان سرور دی ال از این حرفا دانا تر هستند . پستهای قبل رو مشاهده کنید ! متوجه می شوید
انتقاد شما رو به جان و دل می خرم
هرکسی نظری دارد .
اگر سرویس ما افتضاح بود چرا شما تا پایان یکماه واستادید چرا همون 2 روز اول درخواست برگشت هزینه ندادید ؟ دلیل : این بود که سرویس ما مطلوب بود ولی شرایط 2 طرف با هم هماهنگ نبود ! سرویس بسیار خوب و پورت بالایی داشت .
موفق باشید امیدوارم از هرکسی سرویس می گیرید در آینده یکم با فکر باشید . و هر مشکلی پیش آمد سریع فکر نکنید با یک پست زدند دیگه طرف رو تونستید لوله کنید . نه اینطور نیست .