شما حق دارید. اولین مشتری نیستید که متضرر شدید. مشتری داشتیم که میگفت تابحال در اینترنت 3 ملیون تومان ضرر کرده یعنی نتیجه هزینش صفر بوده! در ضمن هیچ بقالی نمیگه که ماست من ترشه!
کدوم فروشندست که بگه ما سرویس ارائه میدیم اما کیفیت نداریم شرمنده!
همه میگن خوب و عالی. شما باید تحقیق کنید نه امتحان. پیش از هزینه مطمئن بشید. بهترین راه پرسش از مشتریان یا درج تاپیک نظرسنجی در مورد سرویس دهنده در این انجمن هست. هرچند هستند سرویس دهنده هایی با چند یوزر! که در همون تاپیک ها مسیر رو منحرف می کنند!
بهترین راه پرسش از مشتریان اون سرویس دهنده هست عزیز.