-
March 19th, 2013, 15:20
#41
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره

نوشته اصلی توسط
amirdj
spark3r به نظر شما شرکت بهتری برای انتقال موجود هست ؟!
سلام
دوست عزیز همیشه سعی کن با شرکتی کار کنی که شماره تماس داشته باشه یعنی بتونی بهشون زنگ بزنی و باهاشون صحبت کنی.
دوم آدرس داشته باشه که پس فردا بتونی شکایت کنی و حقت رو بگیری.
سوم سواد داشته باشن و مشکل رو متوجه بشن.
متاسفانه وارز هاست و خیلی ها اینطور نیستن.
شما اگر دارین سرور اجاره می کنین حتما از یک شرکت معتبر باشه، توی اینترنت هم بگردین شرکت های معتبر زیاده.
IDC EXPERT
Linux System Administrator , Cloud Administrator
-
-
March 19th, 2013 15:20
# ADS
-
March 19th, 2013, 19:22
#42
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره
اقا این دوستان با این رفتار دیگه هیچ اعتباری ندارن و احتمال کلاه برداری هم زیاد هست
کلا بدرتین رفتار با مشتری الان از وارز هاست صورت میگیره
-
-
March 19th, 2013, 19:40
#43
عضو انجمن
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره

نوشته اصلی توسط
sawyer111
اقا این دوستان با این رفتار دیگه هیچ اعتباری ندارن و احتمال کلاه برداری هم زیاد هست
کلا بدرتین رفتار با مشتری الان از وارز هاست صورت میگیره
متاسفانه کلاهبرداری شاخ و دم نداره توی ماه گذشته بیش از 5 روز روز سرورها دان بوده و هیچ دلیلی این موضوع رو توجیه نمیکنه که این شرکت داره با آبروی مردم بازی میکنه و الانم 100% رفتن تعطیلات نوروزی و 48 ساعت هیچ خبری ازشون نیست.
آپ کردن این تاپیک هم هیچ فایده ای نداره منتظر پاسخی از طرف این شرکت نباشید چون هیچ توجیهی برای مسائل اخیرشون ندارن هر کسی دیگه هم باشه باید خجالت بکشه با این وضعی که درست کرده بیاد و پاسخ بده
متاسفم برای آقای هوشیار و امثال ایشون که اندازه سر سوزن وجدان توی وجودشون نیست
-
-
March 19th, 2013, 23:41
#44
عضو انجمن
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره
الان شرکت معتبر چیه ؟ ، شماهایی که دارید سرور هاتون رو منتقل میکنید ، به کدوم شرکت میرید ؟
-
-
March 20th, 2013, 00:09
#45
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره
من با ارداتی که به جناب هوشیار دارم دیگه اون کیفیت قبلی رو نمی دن دیگه.
تیکت زدم تا انتقال بدن و بک آپ بگیرم و انتقال دهم.
-
-
March 20th, 2013, 00:54
#46
عضو انجمن
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره
سلام
دوستان این مشکلات واسه همه پیش میاد
صبور باشید
-
-
March 20th, 2013, 01:13
#47
عضو انجمن
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره

نوشته اصلی توسط
0060
متاسفانه کلاهبرداری شاخ و دم نداره توی ماه گذشته بیش از 5 روز روز سرورها دان بوده و هیچ دلیلی این موضوع رو توجیه نمیکنه که این شرکت داره با آبروی مردم بازی میکنه و الانم 100% رفتن تعطیلات نوروزی و 48 ساعت هیچ خبری ازشون نیست.
آپ کردن این تاپیک هم هیچ فایده ای نداره منتظر پاسخی از طرف این شرکت نباشید چون هیچ توجیهی برای مسائل اخیرشون ندارن هر کسی دیگه هم باشه باید خجالت بکشه با این وضعی که درست کرده بیاد و پاسخ بده
متاسفم برای آقای هوشیار و امثال ایشون که اندازه سر سوزن وجدان توی وجودشون نیست
کلاه برداری یعنی پول مردم رو بگیرن و هیچ سرویسی ندن و فرار کنن برن پی کارشون
ممکنه کیفیت داغون باشه ساپورت افتضاح بشه ولی بازم نمیتونی بگی کلاه برداری....
اگر کیفیت خرابه حق داری بیای و اعلام کنی با دلیل و مدرک ولی حق نباید به نا حق تهمت بزنی
من نوشته شما رو کامل خوندم هیچ کدام از مشکلاتشون نشانه کلاه برداری نیست
نهایتا میتونه مدیریت ضعیف و عدم توان ارائه کیفیت مناسب باشه که در این صورت شما اطلاع رسانی کردی و همه هم فهمیدن دیگه چرا خودتو مدیونشون میکنی با این حرف؟!
-
تعداد تشکر ها از compiler به دلیل پست مفید
-
March 20th, 2013, 02:17
#48
عضو انجمن
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره

نوشته اصلی توسط
compiler
کلاه برداری یعنی پول مردم رو بگیرن و هیچ سرویسی ندن و فرار کنن برن پی کارشون
ممکنه کیفیت داغون باشه ساپورت افتضاح بشه ولی بازم نمیتونی بگی کلاه برداری....
اگر کیفیت خرابه حق داری بیای و اعلام کنی با دلیل و مدرک ولی حق نباید به نا حق تهمت بزنی
من نوشته شما رو کامل خوندم هیچ کدام از مشکلاتشون نشانه کلاه برداری نیست
نهایتا میتونه مدیریت ضعیف و عدم توان ارائه کیفیت مناسب باشه که در این صورت شما اطلاع رسانی کردی و همه هم فهمیدن دیگه چرا خودتو مدیونشون میکنی با این حرف؟!
دلیلی برای پاسخ دادن به شما نمیبینم فقط برای روشن شدن مابقی کاربران توضیح میدم
عدم ارائه سرویسی که تضمین شده
عدم ارائه پشتیبانی که تضمین شده
عدم ارائه آپتایمی که تضمین شده
خارج کردن سایت پشتیبانی از دسترس موقعی که برای سرورشون مشکلی بوجود میاد بدلیل اینکه به مشتری پاسخ ندن
جالبه که هر هفته برای یکی از لوکیشن ها اتفاقات مشابهی میوفته امریکا بعد هلند و ما هم ... اره !
هر دفعه هم توی اطلاعیه ها ذکر میشه که به دلیل رعایت نکردن قوانین توسط مشتریا دیتاسنتر سرور بسته و ما ... جریمه پرداخت کردیم
والله برای یکی از سرورهای بنده ابیوز اومده بود بدون اینکه برای من بفرستم سرور همون لحظه خاموش کردن و جریمه رو پرداخت کردم ( مشکلی هم با پرداخت جریمه نداشتم و نخواهم داشت ) تا با ای پی جدید بالا اوردن حالا این حرفا از کجا در میاد که اینقد ما به خاطر مشتری جریمه دادیم یکم به ادم فشار میاد
من اسم دیگه ای برای این رفتارها و این نوع ارائه سوریس نمیتونم پیدا کنم
سرویس دهنده های زیادی بنده رو کاملا میشناسن توی همین انجمن هم هستن و میدونن تا چه حدی به سرویس دهنده احترام میزارم وقتی ببینم طرف مقابلم رو راست و خورده شیشه نداره ولی این شرکت دیگه کاملا روند کاریش مشخص که داره چکار میکنه مدیریت این شرکت از اعضای این انجمن اگه دلیلی برای این این کارهاشون داشتن که میتونستن مشتریهاشو قانع کنه توی چند روز قطعی همینجا مشکل میگفتن ولی خوب همه چیز مشخص چیزی برای توضیح دادن ندارن
ویرایش توسط 0060 : March 20th, 2013 در ساعت 02:20
-
-
March 20th, 2013, 02:34
#49
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره
نـــــادان را از هـــر طـــرف نـــــوشـــتم نـــــادان بـــود
-
-
March 20th, 2013, 02:57
#50
عضو انجمن
پاسخ : کسی از وارز هاست خبر داره
من الان تو سایتشون دیدم پول خوبی هم میگیرن که ، نمیشه گفت مشکل مالی باعث این وضعیت شده .
-