نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
اول از همه بابت امنیت و آپ تایم خوب جی پال (نه پیپاد !) در ماه اخیر تشکر میکنم.

لکن تمامی موارد فوق می شد در قالب یک ایمیل اطلاع رسانی به فروشندگان ارسال شن ، نمیشد ؟

درگاه جدید ، سیستم تیکتینگ ، واریز سریعتر و... مشکلاتی هستن که خودتون روش بحث کردین وگرنه اگه از روز اول میگفتین نه درگاه اضافه میشه نه تیکتینگ و نه واریز سریعتر الانم این انتقادات نبود و همه هم تکلیفشونو میدونستن.
بله. کاملا درست فرمودید. آقای عادل یک عادت بد داره پیش از اینکه چیزی 100% باشه میان اطلاع رسانی میکنن. این در جایگاه یک مدیر خوب نیست اصلا! مشتری وقتی منتظر بمونه انتظار هم داره! ... از نظر من هم کارتون درست نبود.