سلام
اول از همه از همه عذرخواهی میکنم بابت چندین مورد که به انجمن کمتر یا به فروش کمتر سر میزدیم

قبل از هر چیزی ، ظرفیت تمامی سرویس های ما تکمیل شده بوده به همین دلیل فروشمون به دلیل مشکلاتی که برای تیم پشتیبانی پیش اومده بود سعی کردیم مشتری جدید نگیریم و به تقویت و رفع عیب و مشکلات مشترکین الانمون بپردازیم چرا که همینطوری که قبلا گفته شده سیاست کاری ما حفظ مشترکین حال حاضرمون هست و در مرحله ی دوم جذب مشترکین جدید

1- متاسفانه از شوربختی ما بر حسب تصادفی مشکلات مدیدی برای هر یک از پشتیبانان ما پیش اومد که روند پاسخدهی به مشترگین در این مدت کمی به مشکل مواجه شده بودیم که با تقویت و بازگشت برخی دوستان پشتیبانی این مشکل حل شده است در حال حاضر با اضافه شدن خانم حیدری و آقای احمدی زاده انشالله بتوانیم از اینی که هست بهتر باشیم

2- پشتیبانی تلفنی ترافیک بسیار سنگینی حاکم بوده بر همکاری عزیزمون که انشالله ظرف 24 ساعت اینده افزایش خطوط خواهیم داد و این مورد رو هم تقویت خواهیم کرد

3- تمامی سرور ها به طور کامل ارتقا پیدا کردند و کیفیت مشترکین باید در حال حاضر افزایش قابل توجهی پیدا کرده باشه

و در نهایت:

۱. زمان شروع را از تاریخ تحویل حساب کردن نه از تاریخ روشن کردن سرور!‌ :دی
۲. ماه گدشته میلادی ۲۸ روز بوده!‌اما فکر کنم سرویس های ۱ ماهه باید ۳۰ روز باشه!‌
به هر حال من از سرویس راضی بودم و می تونم بگم سرویس هایی که اراپه می دهند کیفیت خوبی داره.


کاش برام پیغام خصوصی میدادید حتما رسیدگی میکردیم این حق شما هست و هر مشتری دیگه ای که سرویسش با تاخیر ارسال شده ! اعلام کنه به تاریخ تحویل مطابقت داده خواهد شد این حق شما هست کافیه با ما تماس بگیرید ، چرا که باز و بسته شدن سرویس ها بعد از پرداخت یا عدم پرداخت کاملا انلاین می باشد و هیچ گونه عوامل انسانی دخیل نیست