2سال پیش سر یک کلاس بودیم کارافرینی یک استاد mba و کارافرین برای ما توضیح میداد که سعی کنید بهترین باشید! متفاوت کار کنید!
ذکر گفته های استاد به طور خلاصه :

ایشون گفتند شما بازار 100% فرض کنید
بخواید مثل بقیه کار کنید تو این بازار مشتریان شما ممکنه تغییر کنند و ثابت نباشند بلفرض 20% مشتری شما
اگر بخواید قیمت شکنی و میفیت کم کار کنید بلفرش 20 % مشتری شما
اگر بخواید کمی و کسر و... داشته باشید %20 نفر مشتری شما
و هر عامل دیگه ای هم 10%
و سهم کسی از بازار بیشتر هست که بتونه متفاوت با قیمت خوب و صادقانه کار کنه
اثبات کنید با مستند مطمئنن مشتری و کاربر شما
حتی قیمت به صورت حالت متعارفت هم بالا باشه نسبت به خدمات خوب که ارائه میشه کاربر بهتر و سهم بیشتر و همینطور اسم و برند خوبی در بازار کار کسب میکنه

شما سرور مجازی رو 30 تا مشتری 10 تومن داشته باشید اونم با او...ل و مطمئنن زحمت بیشتری میخواد
پشتیبانی تعداد نفرات بالاتری میخواد و مطمئنن خدمات رسانی هم کم میشه

10 تا کاربر 30 تومانی با نصف سرویس حساب کنید؟ پشتیبانی کمتر سود خوب زحمت کمتر رضایت کاربر و...

عذر خواهی میکنم اگر ناراحتتون کردم
ممنون از نظری که دارین

در فروم درست نیست حرف هایی زده بشه ولی در جایی دیگر باشه اعلام می کنم و جواب دوستان که نمیتونن ببین داریم سرویس ارزان میدیم رو به صراحتا میدیم ببینم بازم روش های که الان به کاربردن رو انجام میدن