فقط بازگشت پولی خوبی دارن واگر نه یک تیکت رو درست نمیتونن بخوننن بعد طبق همون تیکت وبراساس نیاز مشتری پاسخ بدن برای مثال میگی اقا کاربر پشیبان روی سرورنمیخوام باشه بعد ایجاد میکنن هم خودشون رو به دردسر می اندازن هم مشتری رو مشتری حق داره طبق اون چیزی خواسته سرویس بگیره واگر نه اصلا میتونست توی تیکت ننویسه این مشکلی بود که یکی از کاربرهای من باهاشون داشت و میتونم مدارکشم بزارم
احتمالا شلوغ بوده سرشون و اشتباه کردن وچون شرکت پرمشتری هستن مطمئنن موقع تیکت وتماس اذیت می شید
محدوداست به ساعات اداری وکاری و تیکتم که دیگه هیچی