نقل قول نوشته اصلی توسط tizparvaz نمایش پست ها
خوب کسی که میخواد از این اسکریپت استفاده کنه باید مشتری شما باشه دیگه درسته ؟ یعنی نمایندگی شمارو داشته باشه درسته ؟ حالا اینکه شما میگید همه میتونن تیکت همرو جواب بدن خیلی هم امتثاز نیست و در آینده که تعداد مشتری های شما (استفاده کنندگان اسکریپت) زیاد بشه وضع افتضاحی پیش میاد مثلا ممکنه یک تیکت رو همزمان 2 نفر جواب بدن یا مثلا نشه مشکل کاربر و حل کرد چون نصفشو یکی جواب داده نصفشو یکی دیگه یا مثلا کسی که داره این تیکتو میبینه اصلا به هاست این بابا دسترسی نداشته باشه کهبخواد مشکل و حل کنه
عملا این ایده که فک میکنید حسن کارتون هست میشه معضل کارتون
من به ایده شما احترام میذارم و تبریک میگم بسیار ایده نو . خوبی هست اما اشکال داره
با سلام
خیلی متشکر بابت نظر شما
و باید بگم ریسلر های دیگه اختیارات کامل ندارن(مثلا بسته شدن نداره)
و تیکت های در حال بررسی فقط توسط یک نفر میتونن کامل دنبال بشن
و حالت تیکت خصوصی هم برای اطلاعات مهم هست
و البته کلا این امکانو ریسلر میتونه برداره برای یوزر هاش