منظورم فقط شما نیستید منظورم همه کسایی هستن که همچین نظریه ای دارن : ) این نظر اشتباه هست بچه مدرسه ای بودن یا نبودن با یک تلفن زدن ئ صحبت کردن میشه از طرز صحبتهای طرف متوجه شد کار سختی نیست اما من میگم همه هم اینجوری نیستن و نمایندگی برای خیلی ها یه پله صعود و خیلی هم عالی به مشتریهاشون سرویس و خدمات میدن
مشتری که از یه بچه مدرسه ای خرید میکنه خودش بر این مسئله واقفه که اون بچه مدرسه ای هست منکر این حرف هم هیچکس نمیتونه بشه و 95% بخاطر قیمت پایین با اینکه میدونن طرف بچه مدرسه ای خرید میکنن و جالبتر اینکه وقتی به مشکل میخورن و حل نمیشه معترض هم هستن : )
استدلال یکی از این اشخاص که من باهاش حرف میزدم این بود : نهایتش با پولی که به این میدم اگر سرویسش خوب بود که هیچ اگر خوب نبود پول زیادی از دست ندادم میرم به یکی دیگه میدم دوباره سرویس میگیرم
از ماست که بر ماست :|
در کل تشخیص یک هاستینگ خوب از هاستینگ بد (بد ، نه نمایندگی یه هاستنگ میتونه نماینده باشه و خوب هم باشه ) خیلی ساده با یک تلفن قابل تشخیصه