نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: حق و حقوق هاستیگ در قبال کاربر ( راهنمایی)

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    459
    تشکر تشکر کرده 
    18
    تشکر تشکر شده 
    662
    تشکر شده در
    426 پست

    پیش فرض پاسخ : حق و حقوق هاستیگ در قبال کاربر ( راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط fafa12 نمایش پست ها
    سلام

    میخواستم این تاپیک رو توی " انجمن : انتقاد و پیشنهاد" بزارم اما مثل اینکه اجازش برای من فعال نیست . به همین دلیل اینجا گذاشتم به امید راهنمایی شما .

    توی قوانین همه ی هاستیگ ها انواع قوانین که مربوط به نگهداری سرور هست مثل استفاده از منابع عدم آپلود فایل توی هاست اشتراکی برای دانلود یا نصب اسکریپت مناسب و هزار تا موضوع ریز تادرشت دیگه اومده که باید کاربر رعایت کنه ...

    اما هیچ جایی در مورد حقوق کاربر چیزی گفته نمیشه . مهمترین نکته برای یک کاربر دان نشدن سایتشه اما اینکه بنا به دلایلی سایت دان میشه بودن اینکه کاربر توش نقش داشته باشه و هاستیگ هیچ گونه پاسخ گویی نداره وتازه بعد از چند روز پیام میدن متاسفیم مشکل فلان بود و با یک تاسف همه چیز رو تموم میکنن آیا من کار بر حقی درمرد دان بودن سایتم ندارم ....

    مثل اینکه منی که به هاستیگ پول دارم بدهکار هستم و نباید توقع داشته باشم که سایتم دان نباشه ...

    آیا نهادی یا راهی برای اینکه من بتونم درقبال این دان بودن سایت پیگیر باشم وجود داره یا اصلا توی ایران چنین چیزی به معنای حقوق مشتری معنا و مفهوم نداره ...


    توی اخرین تجربم که هنوزم ادامه داره هاستیگم کل هاستشونو به یک هاست تیگه واگذار کردن و خداحافظی کردن که واقعا هاست نمونه ای بودن اما اگر دست خودم بود هرگز ب این شرکت جدید نمی رفتم . اما چیکار کنم که پلان های یک ساله ازشون دارم .

    طی این یک ماه نزدیک به 20 روز دانی کشیدم و نتیجش شده افت رتبه 90000 تا الکسا به 400000 جدا از ارور های گوگل و بینگ و موتور های جستو جو که مدام ارور 404 و 500 و dns و ... میدن ...


    الانم دیگه میخوام کلا سایتمو تعطیل کنم برای همیشه و قید وب و سایت و .... رو بزنم .... رشتم مهندسی مکانیک هست و علاقم و سرگرمیم کامپیوتر و وب و آی تی بود ... وقتی اوضاع قمر در عقرب سایت های ایانی رو دیدم که همشون دارن فقط تبلیغات نشون میدن و سایتایی با مطالب مفید کم پیدا میشه یا همه از روی هم کپی میکنن گفتم بیام یه سایت بایه دید متفاوت بزنم مثل سایتای انگلیسی ...

    بالاخره همه اینجا سواد دارن وتجربه اگر یه موضوع آموزشی رو فارسی سرچ کنید چیزی گیرتون نمی یاد و اگرم بیاد پر از تبلیغاته . اما اگر همون موضوع رو به انگلیسی تایپ کنید میبنید که چقدر مطلب مفید پیدا میکنید ... اول فکر میکردم مشکل سایتا و این جور چیزاست اما الان میبینم مشکل هاستا و سرویس دهنده ها وقیمت های بالای هاستیگ توی ایرانه و عدم پاسخ گویی و اینکه هر کسی با هر تجربه ای اومده یه نمایندگی از یکی گرفته و شده هاستیگ و ارائه هاست ... نتیجش میشه یه درخت و که هرچی به نوک شاخه هاش نزدیک میشیم شرکت های هاستیگ کم تجربه تری پیدا میشه که هرکدم شاید زیر مجموعه ی چندین شرکت هاستیگ دیگه باشن .

    نتیجش میشه قیمت بالا ی هزینه ی واسطه و کاهش تجربه و علم لازم ... نتجش میشه اینکه وبلاگ نویسی بهتر از داشتن سایت میشه چون دیگه حداقل دانی نداره ... اما این میشه کاگر بی سود و مواجب برای شرکت های وبلاگ دهی ...


    نمیگم هاستیگ های خوب نیستن اما تعدادشون توی این همه تبلیغات سالم و ناسالم گم شده ...


    من که دیگه قید وب و سایت و ... رو زدم اما میخوام بدونم که آیا توی ایران میشه درمورد دان بودن سایت پیگیر شد یا نه ؟ من کاربر باید پول بدم و سایتم دان باشه و صدامم در نیاد و متشکر هم باشم که سایتم دان بوده .
    چیزی که شما به دنبالش هستید بصورت غیر Official کمتر دیده میشه ولی رسما به چنین گارانتی SLA اطلاق میشه؛ به معنای Service Layer Agreement و در این قرارداد شرکت سرویس دهنده متعهد به یکسری شرایط میشه و طبق آن عمل می کنه و در صورت کوتاهی می بایست % معینی از هزینه پرداخت شده توسط مشتری را به عنوان خسارت به وی بپردازد (این درصد معمولا به عنوان حق بیمه و بیش از 100% می باشد). مثلا یک شرکت میاد SLA 2500% میده و در قراردادش متعهد میشه سرویس ها رو بدون قطعی بیش از 10 دقیقه ارایه کنه و ضمنا به تیکت های پشتیبانی فنی نیز زیر 1 ساعت پاسخ داده بشه. شما هم از این شرکت سرویسی به هزینه 100 دلار می گیرید. حال اگر این شرکت خلاف چیزی که متعهد شده عمل کنه، شما میتونید به مسئولین خود شرکت و یا سازمان کنترل کننده دولتی شکایت کرده و طبق قرارداد 2500% خسارت بگیرید که در این مورد میشه مبلغ 2500 دلار.

    در حال حاضر تعداد کمی از شرکت های ایرانی مخصوصا ISP ها (زیر نظر سازمان تنظیم مقررات رادیویی) این گارانتی رو ارایه میدن؛ ولی هنوز کامل جا نیفتاده...

    موفق باشید

  2. تعداد تشکر ها از≡ ALEX ≡ به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: February 20th, 2015, 22:16
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: July 22nd, 2014, 11:13
  4. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: September 9th, 2013, 08:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •