سلام
بله خب برای شرکتی که سطح کیفی خدماتش بالاست این مسئله بسیار مهمه ولی من فکر می کنم بیشتر کاربران هم با توجه به شرایط ایران با موارد نادری که این مشکلات پیش میاد کنار خواهند آمد و اون رو به حساب اتفاق و نه خدای نکرده بی مسئولیتی و عدم توجه کارمندان و مدیران خواهند گذاشت.
به نظرم در عین حال که پیگیری می کنید سعی کنید از نگرانی و فشار بر اعصاب خودتون دوری کنید.
این مشکلات هم ممکنه به ندرت پیش بیاد و کاربران عملکرد عمومی در بازه ی طولانی مدت براشون مهمتره تا مسائل اتفاقی.
امیدوارم هرچه سریعتر مشکل حل بشه