نقل قول نوشته اصلی توسط afraweb.net نمایش پست ها
پس در این صورت نباید در سایت هاشون بنویسن پشتیبانی 24 ساعته
یک جایی باید فرقی بین پشتیبانی خوب و پشتیبانی مناسب و پشتیبانی ضعیف مشخص بشه . باید مشتری به این درک برسه که واقعیت چی هست و برای چه چیزی هزینه بیشتری پرداخت میکنه .

در ضمن این مسله ربطی به سرور های مدیریت شده نداره . باید با مشتری صادق باشیم
حرف شما درسته ولی منظور من پشتیبانی نبود آپتایم بود.
به هر حال وقتی نیاز به پشتیبانی میشه که مشکل پیش بیاد . البته نباید بگن پشتیبانی 24 ساعته توسط ما
چون حتی شما هم که شرکت هستین و همه تعریف کردن ازتون خودتون میگین بین 20 تا 24 ساعت. توی ایران واقعا سخته پشتیبانی 24 ساعته چون یک تیم سه نفره میخواد با هزینه بالا.ولی هستند شرکتهایی مثل شما و بقیه که انجام بدن