اینطور رفتار کردن با مشتری اصلا صحیح نیست.شما می گید تیکت جواب نمی دید که به کار های سرور برسید اما با این وجود پیشرفت چندانی در کار نیست.شما زحمت خودتونو می کشید اما بهتر نیست بیشتر به فکر مشتری ها باشید؟ اونا به شما اعتماد می کردن که از شما سرویس خربدن. پس وقتی مشکلی پیش می یاد به جای اینکه سایت رو قطع کنید و دیر یا اصلا جواب ندید.به طور کامل واسه مشتریان توضیح بدید.شما در تالار اعلام خرابی می کنید. در کل اگه شما بیشتر به مشتری ها توجه کنید حتی اگه فطعی 2 روز بشه 3 روز اوناهم شما رو درک می کنند.