نقل قول نوشته اصلی توسط mo_mohit1 نمایش پست ها
منم ده روزه دو تا از ای دی هام مکل دارن و میزنه قفل شده/رمز رو عوض کردم با موزیلا وارد میشم ولی با یاهو مسنجر میزنه قفله/دلیلیش چیه؟!!!!؟؟؟؟
اگر منظور شما پیغام Your account has been locked... ارور 81003003 هست، این به دلیل تغییر آی پی شما هست. شما همچنان میتونید با آی پی قبلی به یاهو مسنجر لاگین کنید. برای لاگین با آی پی جدید، با آی پی مورد نظر از طریق یاهو میل لاگین کنید و کد امنیتی، جواب سوال یا کدی که به ایمیل دیگر شما فرستاده میشود را وارد کنید، مشکلتون حل خواهد شد.