-
February 8th, 2013, 21:50
#11
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو
با توجه به اینکه اشاره کردید که قادر به لاگین به یاهو میل نیستید، قبل از اینکه راه حلهای مشکل مربوط به یاهو مسنجر رو توضیح بدم، اگر برای لاگین به یاهو میل نیز با این ارور مواجه هستید، این ممکن است به دلیل تکرار لاگین ناموفق باشه که به دلیل مسائل امنیتی اکانت شما به مدت 24 ساعت لاک خواهد شد. در این فاصله شما باید منتظر باشید. بعد برای لاگین به یاهو میل از مرورگر دیگری استفاده کنید. و در مورد مسنجر پیشنهاد میشه از کنترل پنل در Internet Options تب Connections بر روی LAN Settings کلیک کنید و مطمئن بشید که تمام آپشنها بدون تیک باشند و از نرم افزارهای فیل.تر استفاده نکنید. امیدوارم این کمکتون کنه.
ویرایش توسط CloudSupport.ir : February 8th, 2013 در ساعت 21:56
-
-
February 8th, 2013 21:50
# ADS
-
February 9th, 2013, 00:24
#12
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو

نوشته اصلی توسط
CloudSupport.ir
با توجه به اینکه اشاره کردید که قادر به لاگین به یاهو میل نیستید، قبل از اینکه راه حلهای مشکل مربوط به یاهو مسنجر رو توضیح بدم، اگر برای لاگین به یاهو میل نیز با این ارور مواجه هستید، این ممکن است به دلیل تکرار لاگین ناموفق باشه که به دلیل مسائل امنیتی اکانت شما به مدت 24 ساعت لاک خواهد شد. در این فاصله شما باید منتظر باشید. بعد برای لاگین به یاهو میل از مرورگر دیگری استفاده کنید. و در مورد مسنجر پیشنهاد میشه از کنترل پنل در Internet Options تب Connections بر روی LAN Settings کلیک کنید و مطمئن بشید که تمام آپشنها بدون تیک باشند و از نرم افزارهای فیل.تر استفاده نکنید. امیدوارم این کمکتون کنه.
ممنون که راهنمایی کردید
24 ساعت که گذشته 10 روز شده
راه حل دوم هم که گفتید جواب نداد
شما متنی که در صفجه قبل گذاشتم رو ببینید
یاهو دلیل بن کردن بنده رو گفتن ولی من متوجه نشدم چرا این کارو کردن
-
-
February 9th, 2013, 01:36
#13
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو
من فکر میکردم اکانت شما غیر فعال نشده، متاسفانه این پاسخ یاهو میل یک جواب آماده هست و با تماس بیشتر با پشتیبانی یاهو میل از این طریق هم فقط جواب آماده کپی پیست خواهد شد.
-
-
February 11th, 2013, 01:43
#14
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو

نوشته اصلی توسط
CloudSupport.ir
من فکر میکردم اکانت شما غیر فعال نشده، متاسفانه این پاسخ یاهو میل یک جواب آماده هست و با تماس بیشتر با پشتیبانی یاهو میل از این طریق هم فقط جواب آماده کپی پیست خواهد شد.
جواب اماده نمیشه گفت
اگه نام ارسال کننده اخر نامه رو توجه کنید متوجه میشید که این نامه توسط شخص ارسال شده
و دلیل دیگه که 4 روز بعد از پر کردن فرم برام این ایمیل ارسال شده
فقط من دقیق متوجه نشدم که اینا چی میگن
-
-
February 11th, 2013, 02:13
#15
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو

نوشته اصلی توسط
rodfile.ir
جواب اماده نمیشه گفت
اگه نام ارسال کننده اخر نامه رو توجه کنید متوجه میشید که این نامه توسط شخص ارسال شده
و دلیل دیگه که 4 روز بعد از پر کردن فرم برام این ایمیل ارسال شده
فقط من دقیق متوجه نشدم که اینا چی میگن
این نوع جواب canned reply محسوب میشه. در حقیقت توضیح یا درخواست شما توسط پشتیبانی یاهو میل نادیده گرفته میشه.
در اون جواب هم تنها به شرایط سرویس و دلایل کلی مربوط به بلاک شدن اکانت اشاره شده.
-
-
February 15th, 2013, 12:31
#16
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو
چه جوابی باید بهشون بدم
همون ایمیلی که اومدیه رو ریپلی کنم کفایت می کنه
-
-
February 15th, 2013, 14:26
#17
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو
منم ده روزه دو تا از ای دی هام مکل دارن و میزنه قفل شده/رمز رو عوض کردم با موزیلا وارد میشم ولی با یاهو مسنجر میزنه قفله/دلیلیش چیه؟!!!!؟؟؟؟
-
-
February 15th, 2013, 14:54
#18
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو

نوشته اصلی توسط
rodfile.ir
چه جوابی باید بهشون بدم
همون ایمیلی که اومدیه رو ریپلی کنم کفایت می کنه
مطمئن نیستم ریپلای به اون ایمیل کمکی کنه.
-
-
February 15th, 2013, 14:58
#19
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو

نوشته اصلی توسط
mo_mohit1
منم ده روزه دو تا از ای دی هام مکل دارن و میزنه قفل شده/رمز رو عوض کردم با موزیلا وارد میشم ولی با یاهو مسنجر میزنه قفله/دلیلیش چیه؟!!!!؟؟؟؟
اگر منظور شما پیغام Your account has been locked... ارور 81003003 هست، این به دلیل تغییر آی پی شما هست. شما همچنان میتونید با آی پی قبلی به یاهو مسنجر لاگین کنید. برای لاگین با آی پی جدید، با آی پی مورد نظر از طریق یاهو میل لاگین کنید و کد امنیتی، جواب سوال یا کدی که به ایمیل دیگر شما فرستاده میشود را وارد کنید، مشکلتون حل خواهد شد.
-
-
February 15th, 2013, 17:27
#20
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی در مورد ری اکتیو کردن ای دی یاهو

نوشته اصلی توسط
CloudSupport.ir
اگر منظور شما پیغام Your account has been locked... ارور 81003003 هست، این به دلیل تغییر آی پی شما هست. شما همچنان میتونید با آی پی قبلی به یاهو مسنجر لاگین کنید. برای لاگین با آی پی جدید، با آی پی مورد نظر از طریق یاهو میل لاگین کنید و کد امنیتی، جواب سوال یا کدی که به ایمیل دیگر شما فرستاده میشود را وارد کنید، مشکلتون حل خواهد شد.
ممنون واقعا//درست شد
-