نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 819

موضوع: فروش ویژه سرور مجازی انگلیس | پورت 10 گیگ | دیتاسنتر : Redstation | منابع اختصاصی | قیمت مناسب

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    97
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش ویژه سرور مجازی انگلیس | پورت 10 گیگ | دیتاسنتر : Redstation | منابع اختصاصی | قیمت مناسب

    اومدم که پست تمام انتقادی بذارم که وقتی جو حاکم بر تاپیک رو دیدم کلاً موندم چی بگم!

    اینجوریشو دیگه ندیده بودم با احترام به فروشنده های معتبر قبلاً میگفتم تا طرف از ننش قهر میکنه میره یه سرور میخره ئو هاست و وی پی اس میفروشه الان باید گفت تا هر کی از ننش قهر میکنه میره یه وی پی اس و هاست میخره
    آخه این دیگه چه بچه بازی ائی هست در عرض 4 5 ساعت راه انداختین؟ اومدیم اصلاً 4 5 ساعت با خانوادش رفته بیرون شکایت کردن حقتونه ولی دیگه اراجیف گفتن حق نیست

    هیچ طرفداری هم از ایشون نمیکنم کارشون رو هم تو این زمینه تائید نمیکنم من دیروز سرویس از ایشون خریدم و همه چیز عالی بود و امروز مشکل پیش اومد که تقریباً یه چیز طبیعی هست قطعاً راه درستش این بود که حداقل یک ایمیل بهمون میزدن حالا به هر دلیلی نزدن ولی خداوکیلی بخاطر 4 5 ساعت همچین برخوردی خیلی زشته

    دوستانی هم که میخوان دقیقه ائی جواب تیکتشون زده بشه و آپتایم 99.9 داشته باشن، قطعاً با همچین قیمتی هیچ جای دنیا سرویس مورد نظرشون رو نمیتونن پیدا کنن
    دست رو بکنید تو جیب مبارک و سرویس مورد نظرتون رو سفارش بدین
    بازم میگم کارشون به هیچ وجه قابل تائید نیستو نمیکنم ولی وقتی پستارو خوندم دلم براش سوخت

    خیلی چیز نادری بود بخاطر 4 یا 5 ساعت تاپیک 13 صفحه جلو رفت!!!!!!!!!! هاست دی ال با اون ابهت ، عظمت ، خوش نامی و بی نظیر بودنش {اسم هاست دی ال که میاد باید به احترامش کلاه از سر برداشت}) خبر جمع کردنش اومد همچین نشد :دی

    تا قبل از این میگفتم بدبخت ما که با یه سری از این سرویس دهنده ها کار میکنیم ، الان میگم بدبخت این سرویس دهنده ها که باید با همچین افرادی سرو کله بزنن

    و صحبتی هم با ایشون داشتم
    بزرگوار یه فرهنگ غلطی بین ما جا افتاده که موقع مشکل، هیچ کس جوابگو نیست (حالا من اصلاً نمیدونم چرا جواب ندادین، چه موجه و چه غیر موجه و برای هر کدومه از ما هم ممکن هست مشکلاتی پیش بیاد که حتی نتونیم برطرفش کنیم {اینو در حالت کلی میگم}) کسی که سرویس رو میخره و هیچ مشکلی نداره که خوب چیز شاهکاری نیست طرف یه سرویس رو گرفته که به نحو احسنت ازش استفاده کنه و این که حتی توی یک سال همه چیز خوب باشه که کار خاصی نیست بایدم اینطور باشه طرف که هزینه یه سرویس خراب رو نداده ، اما اصل کار به زمانی بر میگرده که مشکلی پیش بیاد و حداقل چیز این هست که مشتری احساس کنه برای طرفش قابل احترامه خواه این مشکل حل بشه یا اصلاً حل نشه ولی چیزی که خیلی مهم هست همین احترام قائل شدنه
    امیدوارم سری های آینده هنگام وجود مشکل برخورد مناسبتری صورت بگیره (البته دو طرفه نه مثل اینبار که نمیدونم چی راجع بهش بگم!!!!!!)

    موفق باشید
    ویرایش توسط sr.majid : February 14th, 2013 در ساعت 19:43

  2. تعداد تشکر ها ازsr.majid به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: December 27th, 2013, 17:50
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: November 6th, 2013, 23:53
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: May 27th, 2013, 10:15
  4. پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: December 7th, 2012, 20:56
  5. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: November 23rd, 2012, 12:23

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •